41.bölüm

26 4 0
                                    

" Kafanızda bir fantezi yaratın, belki de gerçeklikten kaçmanın en güzel ve en acımasız yoludur."

....****....

-Bu böyle devam edemez-

Sasuke gözlerini sıkıca kapattı, hayal kırıklığı ve çaresizliğin bir işareti olarak tırnaklarını acımasızca önkollarına batırdı. Kalbi göğsünün altında çaresiz ve huzursuz bir ritimle atıyordu, onu tüketen çaresizlik kaçınılmazdı.

Acımasız derecede düşük sıcaklık onun için pek önemli değildi, kolları zaten soğuktan uyuşmuştu ve ağır nefes alırken dudaklarından hafif bir buhar çıkıyordu, ancak kendi fiziksel acılarına önem vermiyordu, çünkü acı çeken kalbiydi. en çok.

"Sasuke," diye yumuşak bir ses arkasından fısıldadı, anında omzunda sert bir elin güçlü baskısını hissetti.

Gözlerini yavaşça açtı ve döndüğünde pembe saçlı arkadaşının birkaç adım arkasında durduğunu, belki de onu rahatlatmak için kaba ve nafile bir çabayla elini onun omzuna koyduğunu gördü. Ama kendi kalbi de onunki kadar kırık ve perişansa onu nasıl teselli edebilirdi?

"Bir hafta oldu, bilinçsiz bir haftaydı" diye mırıldandı Sasuke, ses tonundaki umutsuzluğu engelleyemedi.

Kayıtsız kalamazdım.

Şimdi değil.

Onu canlı canlı yiyip bitiren öfkeyi ve çaresizliği dışarı atmak için çığlık atmak, bir şeyleri kırmak ya da birini öldürmek geliyordu içinden.

Sakura üzüntüyle iç çekti ve onun yanına yerleşti, yeşim gözlerini önlerindeki sarışın Uzumaki'nin zarif ve sakin figürüne sabitledi.

Tsunade'nin ekstrem durumlar için yarattığı tıp sınıfındaydılar ama bir durum bunu gerektirmediği için nadiren kullanılmışlardı.

Bu sefer açıkça bir istisnaydı.

Naruto, son mantıksız eylemlerinden sonra bilinçsiz kalmıştı; Sasuke ve Sakura onu kaba kuvvetle ve kaçamadığı güçlü bir Genjutsu ile bastırmayı başaran Sasuke ve Sakura tarafından durduruldu, o zamandan beri Naruto bilincini geri kazanamamıştı.

Sasuke bir an Genjutsu konusunda abarttığını düşündü ama sonra Naruto'nun kendi illüzyonunun tuzağına düşmediğini fark etti.

Yemek yemedi, içmedi, vücudu tüm ilaçları ve serumları yeniden yaptı ama yine de vücudu zayıflamış gibi görünmüyordu, askıda kalma halindeydi.
Bu nedenle Tsunade, Naruto'yu Orochimaru henüz Konoha'dayken yarattıkları özel bir kapsüle koymak gibi sert bir karar almıştı.

Bunun hayatta kalmasına yardımcı olacağını umuyorlardı.

Ayrıca Naruto ne yapacağı belli olmadığından bedeni içgüdüsel olarak hareket ediyormuş gibi görünüyordu.

Kimse ne olacağını bilmiyordu.

Bunun bir an önce bitmesi için dua ettiler.

Bir akvaryuma veya yumurtaya benzeyen devasa bir kapsülün içinde Naruto vardı; tamamen çıplaktı ve cenin pozisyonundaydı ve yüzüstü, bebekleri rahimdeyken çevreleyen amniyotik sıvıya benzer bir tür viskoz ve beyazımsı sıvı içinde yüzüyordu. Bebeklerinin nefes almasını sağlayan bir oksijen maskesi ve ayrıca vücudunda tamamen izlenmesini sağlayan birçok kablo vardı.

Hiçbir şeyden rahatsız edilmemiş, huzur içinde uyuyormuş gibi görünüyordu.

Aslında annesinin rahminde huzur içinde uyuyan bir bebeğe benziyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

takım 7: Suikast takımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin