Sikerült beköltöznöm az új lakásomba.Dereck és Harry is segítettek a költözésben,igaz közben majdnem megölték egymást.Otthonos lett,és tökéletesen tükrözi,hogy milyen vagyok.Ezekben a dolgokban inkánn Harry segített.Nagyon hálás voltam nekik,Dereck viszont nem igazán.Amint vlégeztünk,elhúzta a csíkot.Harry-vel viszont megünnepeltük beköltözésem napját,és iszogattunk majd beszélgettünk egyet.Harry-vel jobb lett a kapcsolatom a kávézóban történtek óta.Mindketten arra jutottunk,hogy nincs értelme annak,hogy rosszba legyünk.Barátok maradtunk,és ennek mindennél jobban örülök.Viszont ott van Dereck.Hát vele már ennél nehezebb a helyzet.Azzal,hogy Harry-vel ismét barátok lettünk,Dereck-kel megromlott a kapcsolatunk.Folyamatosan féltékeny,ha irok neki azt irja nem ér rá,vagy ehhez hasonlókat.Kezd kihülni a kapcsolatunk,és egyeltalán nem biztos,hogy így akarom folytatni ezt az egészet.
Miközben a reggelit csináltam Dereck-nek és nekem,felhívtam anyuékat és elújságoltam nekik,hogy beköltöztem.Mindketten elkezdték mondani,hogy mennyire örülnek neki,és remélik,hogy szeretni fogom a helyet.
-Ó,igen és van még egy meglepetésünk!-izgatottság hallatszott apu hangjából.
-Még egy?Esküszöm lelőlek titeket,ha nem hagyjátok abba!-felnevettek mind a ketten.
-Ne aggódj,ez teljesen más.
-Hiszem ha látom.-kuncogtam.-Meséljetek miújság otthon?Olyan régen láttalak titeket,éés hogy van Aubrey?Annyira hiányoztok!-hadartam.Hirtelen hiányérzetem támadt,és csak otthon akartam lenni anyuékkal.A szobámban,Aubrey-val és egy doboz fagyival miközben nézzük a szerelmünk lapjait.Hogy hiányzik!Annyira elmerültem a gondolataimban,hogy még a palacsinta is leégett.Elkezdtem köhögni a felszálló füsttől.
-Anya,apu m-most mennem kell,ha nem akarm,hogy leégjen a lakás.-legyeztem a kezemben lévő ronggyal,majd gyorsan levettem a tűzhelyről a serpenyőt,és kinyitottam az ablakot.
-Kislányom?!Mit csináltál!!!!-kiabálta apu.
-Ne aggódj biztosan jól van!Menj csak kicsim,majd még beszélünk,hamarosan!-hangsúlyozta ki a hamarosan szót.De annyira azon voltam,hogy ne égjen le valami,hogy meg sem hallottam csak elköszöntem tőlük,és leraktam a telefont.
Miután sikerült megmentenem a palacsintákat,megterítettem.Készítettem kettő kávét,és amikor ezzel mind készen lettem,megjött az álomszuszék is.
-Mi ez a szag?-nézett undorodva Dereck.
-Neked is jó reggelt!-álltam meg előtte csípőre tett kézzel.
-Jó reggelt napsugár!-elmosolyodott,majd megölelve adott egy csókot.-Mi a reggeli?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Honnan veszed,hogy van?-játszottam a felháborodotatt.
-Csak a szagból itélek.-szagolt bele a levegőbe.Reakciójára bele boxoltam a karjába,mire odakapta a kezét.Nevetni kezdtem.
-A reggeli.....égett palacsintaaa!-muattam a kezemmel az asztal felé egy "tádáám"-ot.Lassan közeledett az asztal felé,majd amikor odaért megfordult és rámnézett.
-Már értem,miért egy kávézóban dolgozol.-bólogatott.
-Bunkó vagy!-karbatett kézzel megfordultam,háttal neki.Nevetni kezdett,majd megölelt hátulról,éa a fejét a vállamon pihentette,majd megadtam magam,és megfordulva adtam neki egy csókot,és neki álltunk a reggelinek.Végülis elég jól sikerült,úgy hogy mind a ketten jóllaktunk.Ma elmaradt az első két órám,bár így is majdnem elkéstem,ezért gyorsan elkészültem,majd elpakoltam a konyháról.Éppen a fürdőben készülődtem,amikro az ajtóban megjelent Dereck a csörgő telefonom társaságában.Elsőzör csak nézte a kijelzőt,és utána felém fordította.A kijelzőn Harry neve villogott.Szó nélkül elvettema telefont,és amikor a kezembe fogtam Dereck egy lenéző mosollyal az arcán elment.Felsóhajtottam,majd felvettem a telefont.