Chapter 17.

103 9 2
                                    

*Harry szemszöge*

Egész éjjel fent voltunk David-el és Tara megtalálásán dolgoztunk.A szerencsénk az volt,hogy rendőri készségemhez híven,mikor Eva felhívott bekapcsoltam a rögzítést.Hozzá kell tenni,hogy Eva-ban nagyot csalódtam.Több esze van mint azt hinnénk,de sajnos még ő sem tud túljárni a rendőrségeszközeinek eszén.Ezek az eszközök sokkal okosabb mint Eva,vagy bármelyikünk,és most az egyszer meghajoltam volna előttük.

A telefonomat rádugtuk a gépre és lejátszottuk a beszélgetésünket Eva-val.A technológia segítségével kitudtuk szűrni a beszélgetésből a háttérben hallatszódó hangokat.Mikor Tara sikolyát meghallottam,majd megszakadt a szívem.David együtt érzően nézett rám,és egy halvány mosoly is jelent meg arcán.Felsóhajtottam,és most már le kellett ülnöm.Beletúrtam a hajamba,és a térdemre támaszkodtam.

-Harry ne idegeskedj!Egészen jó nyomon haladunk.

-Igen,csodálatos nyom,hogy kiderült még meg is kínozzák!-hátra vágtam magam a székbe.Nem bírtam már csak a gondolatát sem,hogy most mit művelhetnek vele.A legrosszabb,hogy ez az egész az én hibám.

-Ezzel nem jutunk előbbre!-emelte fel a hangját.Igaza volt.Le kellett nyugodnom,különben egyre később találjuk meg Tara-t.Most minden egyes perc számított.

-Ha Eva hangja alapján be tudom mérni a kordinátákat,akkor kiadja,hogy most hol tartózkodik.És ahol ő van ott van Tara is.

-David,egyel talán értesz ehhez?-csúnyán meresztette rám a szemeit.-Mármint nem kételkedem benned,de ezt még a nagyfőnök sem tudja.-nevetett.

-Én még a régi főnök idején kezdtem ezt a pályát,ő mindenre megtanított.Ezért lettem segéd.Mellesleg Mr.Anderson-nál még egy féreg is okosabb.Nem tudja használni a fegyvert.-David elkezdett hadonászni,és utánozni Mr.Anderson-t ahogy a fegyvert használja.Ezt nem bírtam megállni nevetés nélkül.

Amíg David az új cuccal próbálta megtalálni Tara-t,addig elmentem kávéért.Mindketten kimerültek voltunk és szükségünk volt valami doppingolóra.Nem mentem messze,az épületen volt egy büfé,ott vettem két kávét teljesen feketén.Felrohantam a lépcsőkön és David-hez mentem,majd leraktam elé a kávét.

-Találtál valamit?-ittam bele a kávémba.

-A kordinátákat sikerült beütnöm,de a helyet nem adja ki.Biztos vagyok benne,hogy így kell csinálni,nem most először csinálom.Még egyszer hallgassuk meg az Eva-val folytatott beszélgetést.-gondoltam amíg David ezen dolgozik én is hasznossá tettem magam.Elvettem az asztalról David kulcsait,és ismét az aktákhoz mentem.Átkutattam az egészet.Az első amit megtaláltam az Tara aktája volt,aztán Chad és Eva aktáját is a kezembe fogtam,majd visszamentem David-hez.

-Harry?-szólított David.

-Hmm?-felnéztem,és azonnal megijedtem a attól ahogyan rám nézett.

-Azt hiszem megtaláltam.-mutatott a képernyőre.Kidülledtek a szemeim mikor megláttam.

-Oroszország!-kiabáltam.Kifújtam a bent tartott levegőt,majd leültem.

-Nos,szóval Tara-t Oroszországba vitte.Ez egyrészről nagyon is lehetséges,mert két nap telt el,ezalatt odaérhettek,azonban!Az is lehet,hogy egy csapda.Oké,most nézzük meg még egyszer az időpontot,mikor hívott Eva?-David gyorsan bepötyögött valamit.

-21:35-kor.

-Thea azt mondta nem ment be dolgozni.Mindennap 4-kor megy dolgozni.Ki kell deríteni,hogy volt-e iskolába.

-Harry ez minek fontos?

-Ha már reggel rabolták el,akkor ennek semmi értelme nem lenne.Moszkva 32 órára van Londontól,a géppel nem mehettek mert az túl feltűnő lett volna.Tehát,akkor vagy előbb vitték el,vagy el sem vitték,és ez csak egy elterelés.-bevallom kicsit éreztem a sikerélményt.Talán most már végre van honnan kiindulnunk.

Extremity?(Just an Illusion folytatása)(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now