ליבי מקרקש באוזניי ולא מפסיק לצלצל, אני חוששת שיברח מגרוני ויעזוב את גופי המשתוקק לנפשו, אני לא מסוגלת להאמין שעשיתי דבר כזה, אני מניחה את ידיי במן חיבוק על דופן בריכה ומניחה את ראשי עליו בעדינות, שומעת את רחש המים אשר זורם תחתיי, עיניי מבזיקות בהתרגשות, אני מניחה את אצבעותיי על שפתיי , אלוהים, הטעם שלו, מנטה מושק וגברי, הטעם שלו, עוד מעקצץ בשפתיי.
משכתי בעדינות את גופי הצנום מהמים, אלוהים, אני לא מאמינה עדיין שעשיתי דבר כזה אסור עם החוטף שלי, רגשות אשמה מפלחים בחזי, בטח אבי יושב בדאגה בבית בזמן שאני מתמזמזת עם החוטף שלי, ליבי נסדק , לא הייתי צריכה לעשות את זה בטח שלא איתו, הוא פאקינג אלים אגרסיבי, הוא חטף אותי, הוא מתנקש מזויין.
פאק.
גאד.
אך אינני מפסיקה לחשוב על אותם הרגעים בהם הוא היה עדין אך גם אגרסיבי והשפתיים שלו הן היו כל כך רכות ונעימות והייתה לנו כל כך הרבה תשוקה בנשיקה הזאת כל התשוקה שהיה עליי לרסנן כנגדו התפוגגה כאשר שפתיו הבשרניות והמפתות שלו פילסו את דרכן אליי, אם היא הייתה יכולה להמשך לנצח הייתי עושה הכול כדי שזה יקרה
אבל הוא פשוט יצא ועלה למעלה נעלם לפני שהספקתי להשחיל מילה נוספת לעברו הוצאתי אוויר שלא ידעתי שהיה בריאותיי והרשת שחרור תקפה אותי ואחריה גניחת אכזבה, אני כל כך השתוקקתי אליו בכל גופי ובכל נפשי בכל עצם ועצם רציתי שכבר יגאל אותי מייסורי, אך לשווא הוא כנראה מחזיק את עצמו כל כך חזק רק כדי לא להיות איתי אבל לעזאזל הוא אמר לי שאני לא לטעמו ועכשיו הוא ועוד איך טעם אותי. עכשיו אני בטוח בטעמו במיוחד בפיו החמים-.
לאחר שעטפתי את עצמי במגבת הרכה שרק חיכתה שאגיע, נאנחתי, ריחה נעים ומזכיר לי משהו מאוד ביתי, רגליי תופפו על רצפת השיש המבריקה, חוששת להשאיר סימן, זעם עולה בי, ורגשות האשמה מתחוללים בי, אני מתנשפת, מחזקת את המגבת על גופי, היה עליי לרסן את עצמי ואת תשוקותיי נגדו, אם רק הייתי מסוגלת להחזיק עוד טיפה מעמד.
לפתע עיניי נעצרות על דמות גברית וסקסית, ליבי עוצר את פעולותיו כאשר אני מבחינה בחוטף שלי, כאשר אגנו הלוהט עטוף במגבת ליבי לא מפסיק להלום בחזי ואני מזעיפה את פניי נוכח התחושות שעולות בי, על פניו החדות עולה מבט כה משועשע, גופי מצטמרר תחת מבטו החודרני שהוא שולח אליי, אך אני משפילה את עיניי ובוהה ברעב אמתני בגופו העסיסי והשרירי למדיי, הוא פאקינג מסיבי.
המגבת הרכה עוטפת בקטיפתיות את הוי המושלם אשר מוביל אל חבילה שאני מפחדת וחוששת לבחון לכן אני מתלהבת אך ורך משריריו העסיסיים, הוא חלקלק, אין שום זכר לשערות בחזהו, אך ניתן לראות מתחת לשמונה הקוביות המרהיבות את השביל הדקיק של השערות השחורות, אלוהים אדירים, אלוהים שבשמיים הצילני מהחלטות גרועות, "אלוהים" אני גונחת ומרגישה את לחיי מתלהטות מהזעם, "אלוהים" חוזר אחריי ריי, כאשר גבותיו מכווצות, הוא טופח את סנטרו, "אלוהים יודע למה את בוהה בי?" הוא שואל ונראה כה משועשע, אני מרגישה את הגוונים החדשים אשר צובעים את לחיי, "כנראה שלא" אני מחייכת בארסיות, אני מרגישה את גופי ניתך, לתוך קיר הזכוכית, המגבת נשמטת מטהה, האוויר בראותי בורח בשנייה בה גופי הופך לערמה של איברים, "מה-, מה אתה עושה", שפתיו מרחפות מעל שלי אך אני מסרבת לדחף להדביק אותן, "אני רוצה לשאול את אותו הדבר" עיניו מבזיקות בשאלה, אני בולעת את רוקי, "מנסה להגיע לחדר שלי שמוק", ידו המחוספסת לופתת את גרוני, אני משתנקת, "שמוק, זה מה שאני" לשונו בוקעת מבין שפתיו, מלקקת את שפתיי בתאוות בצע, ליבי זז ללא הפסקה, טעמו הנעים חודר אליי, אך הוא מושך את שיערי לאחור ואוחז בו, "את זוכרת את הדייט שלו" הוא אומר בשיניים חשוקות, "תהיה מוכנה אליו", הוא עוזב את גופי כאשר על פניו הבעת ניצחון, אני מזעיפה את פניי ועולה במהירות במדרגות, ממלמלת שלל קללות עסיסיות השייכות אך ורק לחוטף שלי.
---
גופי מתרומם קלות, אני גונחת בכאב, כאשר אני פוקחת את עיניי השורפות, אני מעבירה בעדינות את אצבעותיי על שפתיי, הן סדוקות במעט אך את הטעם של שפתיו לא ניתן להעלים, אני מעיפה מבט קצרצר אל חלון חדרי, אלוהים אני גונחת ומוציא מעצמי קול מוזר של כעס, כבר חושך, לצערי עליי להיענות להזמנתו של החוטף שלי, כיוון שכל גופי כאב, חטפתי תנומה קצרה, שתוכל להשכיח ממני את הרגע במדרגות, אלוהים, תמונות חדות של הוי הסקסי של ריי עולות למוחי אך אני כובשת את כולן, אני חייבת להתעלם מהמשיכה שאני מרגישה לבן זונה המזויין, אני נוגסת עמוקות בשפתיי, מתרוממת בעדינות ממיטת הקינג סיז הרחבה, אני פוסעת נמרצות אל חדר הנוחיות, אני סוגרת אחריי את דלת האמבטיה, פושטת את בגדיי ונאנחת כאשר המים החמים זורמים לאורך גופי, אני לוקחת את השמפו בניחוח הקוקוס, ומסבנת את הקרקפת שלי, היא מעט כואבת משום שמוקדם יותר ריי משך בשערי, קלות, אני עוצמת את עיניי בעצבנות, חרא עליו, לאחר מכן אני עוברת על גופי עם סבון הגוף בריח הקוקוס וניל, מחרידה אותי המחשבה שריי יודע במדויק באילו תכשירים אני משתמשת, אני נחלצת מהמקלחת, ולוקחת את קרם הגוף בניחוח פירותי ומעודן , אני מעבירה את ידיי על גופי בעדינות נעימה, אני עוטפת את גופי במגבת, ונכנסת פנימה אל חדרי, הריי החוק קובע שקודם, מתלבשים ואז מתאפרים, כובשת את הצחוק התוסס שכמעט בקע מגרוני, אני מוציא את השמלה האדומה מהארון ומתבוננת בבד היפה, מעבירה את אצבעותיי על הבד הרך, נותנת למגבת ליפול מגופי, אמנם השדיים שלי עשירים ואני חוששת שהשמלה לא תתאים למידותי, היא אכן מתאימה כמו כפפה כאשר אני לובשת אותה, כיוון שהשדיים שלי הם זקורים אין צורך בחזייה, לכן אני מוציאה מאחת המגירות, חוטיני אדום וחושני, לובשות אותו על גופי, ולאחר מכן את השמלה האדומה, אני מסדרת את הכתפיות שלי, "אני שמח שזה מתאים לך" אומר הבן זונה, אני קופצת בבהלה, מסובבת את גופי, הזעם שנעלם חוזר בחדות כאשר אני מבחינה בו, הוא לבוש במכנסי טרנינג פשוטים, וחולצת טריקו רגילה בגוון אפרפר, אני מרגישה גוונים וורדים עולים על לחיי, "מה אתה עושה פה?!" אני צווחת, מחניקה את הרעד כאשר מבטו עולה אליי, "באתי לבדוק שהבגדים יושבים עלייך בצורה טובה" אני מגלגלת את עיניי, ומחניקה את הדחף להעיף לו כאפה, אני עושה סיבוב קטנטן, "ראית יופי עכשיו תעוף מכאן" אני אומרת, למרות שלחץ עז חונק מעט את גרוני, הוא יוצא החוצה והקלה רבה נוחתת עליי, אלוהים, הוא ראה אותי עירומה, חרדה מציפה אותי אך אני כובשת אותה, אני פוסעת אל החדר השירותים ומתחילה להתאפר במהירות, אינני מבחינה בדבר כיוון שמסכי הזעם מציפים אותי בכל דרך אפשרית, לאחר שסיימתי את מסדרת את שערי במהירות, ופונה לצאת מהחדר, אך מבטי נח על התיבה, הסקרנות שהייתה לי חוזרת לבעבע בגופי, משהו בחפצים אשר נמצאים בתיבה גורמים לצד שבי לחקור ולגלות מה מסתתר שם, לכן אני אוספת את התיבה לידיי ופונה אל דלת החדר, הגיע הזמן לגלות את הסודות של התיבה.
---
ליבי הולם בחזי כאשר אני מגיעה לדופן המדרגות ולא מבחינה בחוטף הארור שלי, "חתיכת שמוק מזדיין" אני ממלמלת, יד חמימה, עוטפת את מותניי, יד חמימה עטורת ורידים בלתי נגמרים ומחוספסת בהחלט, היד שלו, אני כובשת צרחת בהלה הספיק לי כבר פעם אחת להיום, "אתה פשוט נהנה להבהיל אותי" אני מאשימה ומחמיצה את פניי בכעס, "עלית עליי" הוא מגחך מעט, ופורע את שערי, "היי!, לקח לי שעות לסדר את השיער!" אני צועקת, "מזל שאין אף אחד לראות את היופי הזה," הוא אומר ומשתהה, "חוץ ממני כמובן" אם הוא לה היה החוטף שלי סביר להניח שהייתי רואה במשפט קמצוץ של רכושנות, "בואי זה בחוץ" אומר ומשנה נושא, דוחף אותי בקלילות, ואין לי ברירה אלא להתקדם עם האדם האנוכי שהוא, האוויר הקריר מצליף בי ואני מתחילה לחשוב שזה לא היה זמן טוב לבוא בלי חזייה וז'קט, מצטמררת מעט ומשלבת את ידיי על חזי, כאשר התיבה עדיין נחה בין ידיי, אני מוציאה אוויר קר מראותיי, מבחינה בשולחת נירות יין וארוחה שנראית משובחת למדיי, כאשר אנחנו מגיעים אל הכיסאות ריי מזיז כיסא עבורי, "ג'נטלמן" אני מקניטה ומתענגת על גלגול העיניים שלו, אני מניחה את התיבה תחתיי ומתפלאת שאינו שם לב אליה עדיין, היא לא כזאת קטנה.
רק עכשיו אני מבחינה בכל מה שלבש, חליפת שלושה חלקים עטפה את גופו השרירי אך אין פיסת בד רפויה בכלל, על גופו המסיבי, הבלייזר עוטף את גופו בצורה הטובה והמושלמת ביותר, אני מרגישה משוגעת שאני סורקת כך את גופו, רעב מרטיט עוטף אותי, אני מחניקה אותה וחוזרת להבעה הזעופה שלי, מתרווחת על הכיסא, ונשענת, "מה רצית להגיד לי" הוא בולע את רוקו, ונראה נינוח כאשר הוא מוזג לנו שתי כוסות יין- שמפניה, הבעות התוססות במשקה מתפוצצות בעדינות, "את זוכרת את מסיבת מסכות השנתית שלך" הוא אומר ואני קופאת, נחרדת לדעת שהוא אכן מכיר אותה, "אני מכירה אבל איך אתה מכיר" הוא מחייך ביהירות מתקתקה, "כי אני הרי צריך לדעת לאן לקחת אותך נסיכה מפונקת" הוא אומר, ומשפיל את מבטו מטה כדי שאוכל לראות את האמת בעיניו, ליבי הולם בחזי, כאשר אני מחינה בעיניי היער הסבוך שלו, סופה עצומה מתחוללת שם, סופת טורנדו שמאיימת להרוס ולהחריב הכול עד היסוד, הכול מסתחרר, ליבי נחרב בחזי כאשר עולות מחשבותיי על כך שאבי עושה מסיבה בזמן שאני כאן, חטופה, אלוהים, אולי באמת לא אכפת לו ממני והוא מעדיף את הזונה שלו על פניי, ליבי נסדק כאשר דמעה חמקמקה זולגת מלחיי הלוהטות, אך לאחר מכן יד חמימה עוטפת את לחיי ומוחא את הדמעה השוררת, ידו המחוספסת עוברת בקלילות.
----
מעניין מה ריי מתכן לנו? ולמה אביה של אלה עורך מסיבה בזמן שהיא עם החוטף החתיך שלנו?
ויש להם דיייטטטטטט איזה כיףף מעניין איך הוא ימשיך? מעניין מה ריי יגיב על התיבה של אלה?
ספרו מה חשבתן\ם על הפרק של היום?, מתנצלת שהפרק כל כך ארוךך:))
:)
YOU ARE READING
Sweet kidnapping//חטיפה מתוקה{InbaR}
Romanceאלה אנדרסון ביתו של המיליארדר המפורסם ריצ'רד אנדרסון, ילדה מפונקת, מתקתקה ותוססת, מלאה בהפתעות, אשר סוחבת אחריה מטען כבד ואפלולי, בהסתכרנות אירועים בלתי צפויים היא מוצאת את עצמה במצב בלתי רצוי, בערב לח וסמיך היא פוגשצ בגבר זר ויפיפיה עד כאב שמשנה את...