טריגר.
~
אני עוצמת את עייני מרגישה את כל גופי השברירי רועד, "נסיכונת, עיניים עכשיו" ריי אומר בכעס ושיניים חשוקות. אני פוקחת את עייני המזוגגות ומביטה היישר לאיפה שראשי פונה, אני רואה בחורה בת 21 מלאת חיים שיערה הארוך נשפך עליה בגלים אך הוא פרוע להפליא, עייניה מקרינות אושר רב תשוקה בעוצמה הכי חזקה שאפשר, לחייה סמוקות, שפתייה נפוחות , מראות דברים נסתרים שאולי אי אפשר לגלות.
אני מרכינה את ראשי אל ריי שעדיין מפזר נשיקות נעימות בפנים ירכיי, הוא עדיין לא פלש לאזור האסור שלי והקדוש שלי הוא מחכה לאישור ממני, אני שמה לב שבכל רגע נתון הוא מביט בעייני ומבטנו נפגשים, שום דבר לא יכול להפריד בין המבטים האלו רק אם תפרוץ סופה אל תוך הבית ותרחיק אותו אחד מהשניה, "אני מתכוון לטעום כל חלק קטן ומתוק ממך נסיכה מפונקת" ריי ממלמל לשפתיי התחתונות,"לעזאזל, זאת הארוחה הכי טובה ביום" הוא אומר כנגד שפתיי, צופה בו כמהופנטת כאילו זה המופע הכי טוב שראיתי בחיי, אולי זה באמת זה?
ריי אוחז בישבני בחוזקה ורכושנות ומושך אותי במהירות אליו, גורם לי להוציא צווחה קטנה מבין שפתיי וליפול ארצה אל המיטה, כאשר הוא נוגע בי שם אני מרגישה זרמים עוברים בכל גופי, ההרגשה הזאת שונה מאיך שהרגשתי עם בן זוגי ואני מוצאת את עצמי תוהה אם באמת אהבתי אותו או לא , אולי הוא פשוט היה האדם הלא נכון בזמן הלא נכון?!.
ריי מצמיד את שפתיו אלו שכל כך רציתי לטעות ,לטרוף ולבלוס, אל שפתיי התחתונות ונותן נשיקה קטנה רגע לפני שהוא פוצה את פיו ומתנפל עליי בחייתיות המותאמת לנוכח גודלו הרחב של גופו העסיסי. אני מרגישה איך לשונו טועמת אותי, ואת הרעידות הקטנות שמתחוללות אצלי בבטן התחתונה, ידיי לוקחת פיקוד ולופתת את שיער המשי השחור והמבריק מזיע של ריי, ומעבירה אותה בראשו רוצה שכבר הפורקן יגיע ויגרום לתחושת השובע להגיע, ריי נוהם בקול גרוני בתגובה לשיתוף הפעולה שלי ,המעשה האינטימי שאנחנו חולקים.
הוא נדחק עמוק יותר בן רגליי ויונק את כל גופי אליו, אני מרגישה את ידו הפועמת עולה אל בטני מלטפת אותה הלוך ושוב ונעצרת קצת לפני חזי, אני מרימה את ראשי ורואה שהחזייה שלי כבר לא נמצאת שם, איך לאלפי עזאזל הוא עושה את זה?!
ריי תופס בחוזקה את השד שלי ואני מרגישה את הזרמים עוברים בי לאורך גופי הצנום הוא משחק עם פטמתי ממשש אותה ולאחר מכן עושה את אותו הדבר עם שאר בשר השד שלי ונראה כאילו הוא מודד את משקלו בכף ידו המסיבית, "כן הוא שלי" הוא מלמל ספק לעצמו ספק לי, וגלש יותר עמוק עם לשונו לתוכי.
אני גונחת בשקט נושכת את שפתיי כדי לא להוציא הגה מיותר, למרות שרק שנינו בבית ואף איש לא יכול לשמוע, אבל בעיניי זה מעשה בלתי הולם ולא מנומס ומלכן אני מרסנת את עצמי מלצעוק בכל הכוח כאשר אצבע אחת ארוכה חודר לתוכי, אני מתחילה להתנשף בתשוקה ועונג שעוד רגע מפיל חורבן עליי ואני נפלתי חורבן בפח שיצרתי לעצמי.
יופי אלה!
אני מתרוממת על מרפקיי לא רוצה שהוא זה שישלוט בי אך לשווא, ריי יותר חזק ממני ולכן הוא לופת את ידיי ומפיל את גבי בחזרה אל המיטה הרכה, הוא אוחז בחזקה את מפרק כף ידיי וקובל אותי תוך כדי שהוא טועם כל חלק בגופי, "את חושבת שאת יכולה להתגרות בי?" הוא אומר מלקק את שפתיו מביט אליי " לפחות בדרך שלי!" הקול שלו היה עבה וגרוני יותר גס ומלא רגש ואם אני מזהה נכון זאת הייתה התשוקה שניסה לרסן אך לא הצליח. הוא חוזר לעשות בי את זממיו וטעום אותי כאילו אני איזו סוכרייה על מקל, אני נרעדת מרגישה עוד אצבע חודרת לתוכי ואני משתנקת בשקט והמהירות מתחילה לגבור חזק יותר ואני מרגישה כאילו הגעתי לקץ, "קדימה נסיכה תגמרי בפה שלי כדי שאוכל לטעום את טעמך המתוק" ריי אומר ואני גוברת בעוצמה הכי חזקה שגמרתי איי פעם.
ריי מתרומם מעליי כל המסה שלו נוגעת לא נוגע בי והוא מוריד את ראשו אליי ומנשק אותי בהרסניות שאין לה סוף אני מרגישה את עצמי בפיו, ושמחה שזאת אני ולא הכלבה שהתנכלה אליי במסיבה.
אני מתנשפת מהנשיקה הסוערת שחלקנו ומחבקת את ריי אליי עם כל הכוח שנותר בי וכל האהבה שרק גדלה אליו מיום ליום, הוא מחזיר לי ואוסף אות גופי בידיו השריריות, ועכשיו אני יודעת שאני מוגנת ושמורה בידיו שיכולות לרפאה הכול וכל דבר גם לב שבור שעבר טראומה. "זה היה פאקינג טוב" הוא חושק שיניים, "פאקינג טוב מאוד אדוני החוטף"
~
אני מחזירה את עייני אל האדם שעינג אותי אתמול וגרם לי לגנוח בצורה לא הגיונית, הלב שלי פועם בחוזקה רק מהמחשבה של מה שעשינו אתמול, אולי אני לא לטעמו אבל הוא ממש טעם אותי אתמול טעם כל חלק ממני והתענג יחד איתי, הצלחתי לפתות אותי, ולעזאזל מה נהיה ממני ממתי אני כזאת אישה, הוא גורם לשינוי המשמעותי באופי שלי.
תראו כמה אדם שחשוב לכם בחיים ומהווה המון יכול לגרום לכם להשתנות ב360 מעלות וחזרה, הוא גורם לי להרגיש נאהבת אבל גם צער ואכזבה, הוא מצחיק אותי וגורם לי לזרוח ואז הופך הכול ונהיה קריר ומסתורי,
אני רוצה לטעום עוד ממנו אם רק יאפשר לי גישה אליו אולי אצליח יותר לבין מי הוא עצמו לקלף את קליפותיו העבות והרבות ולהגיע אל הפרח הפורח שם מבפנים, רק צריך לחפור עמוק ולעשות זאת, וזאת משימה קשה אמנם אבל אני מסוגלת לשאת על עצמי את ההון הקשה הזה רק כדי לתת הזדמנות, צאנס אחד כגדי להכיר אותו לפרטי פרטים כמו שמישהו היה צריך לעשות איתו בילדותו.
ריי נופל על המיטה לצידי, ואני קמה ממנה, הולכת אל חדר האמבטיה ומתארגנת לרדת להכין לנו ארוחת בוקר כמחוות תודה על הערב האדיר שהיה לנו אתמול.
אני מרימה את בגדיי ולובשת אותם במהירות רבה, מצחצחת שיניים מסדרת את שיערי הפרוע לצמה ארוכה ובהירה, אני מורחת על עצמי קרם בניחוח קוקוס וניל האהוב על ריי; אני מביטה במראה לעוד כמה רגעים ומוצאת על צווארי כמה סימנים אדומים שגורמים לי לרעוד ולהיזכר בעבר הנוראי שהיה לי אם בן זוגי. אני מתחילה למרוח כמה שכבות מייקאפ על האיקי אבל זה עדיין בולט אז אני עוזבת את זה בשקט זה יעבור בעוד כמה ימים. אני יורדת למטה אל המטבח המפואר להפליא לא מופתעת מכך שריי עזב כבר את חדרי ונעלם לאחד החדרים האחרים, אני מתחילה להוציא את המצרכים שבהם אני משתמשת ומפעילה את הגז, קוצצת ירקות , מקפיצה את הבצל , טועמת מן הרוטב, מטבח זאת כמו אופוריה בשבילי זה פשוט כיף ומרגיע.
אני שומעת מן המדרגות צעדים כבדים ומוכרחה להגיד שאני מעט מתרגשת לפגוש אותו, אני מבחינה בבלורית השחורה מתקדמת אל המתח ואני חושבת שזאת ההזדמנות שלי לתת לו תגמול על אתמול בחזרה אליו...
----
הפרק של היוםםםם
מוכנים לראות מה יקרה ביניהם אני כבר אומרת העינינים התלהטו בצורה משמעותית!!!!
איך היה הפרק של היום ספרו שלי מה חשהבתם\ן?
:)
YOU ARE READING
Sweet kidnapping//חטיפה מתוקה{InbaR}
רומנטיקהאלה אנדרסון ביתו של המיליארדר המפורסם ריצ'רד אנדרסון, ילדה מפונקת, מתקתקה ותוססת, מלאה בהפתעות, אשר סוחבת אחריה מטען כבד ואפלולי, בהסתכרנות אירועים בלתי צפויים היא מוצאת את עצמה במצב בלתי רצוי, בערב לח וסמיך היא פוגשצ בגבר זר ויפיפיה עד כאב שמשנה את...