פרק-51

207 7 8
                                    

ליבי עוצרת את פעימותיו, אני נזקקת קשות לאוויר הדחוס בריאותיי, הוא הזמין אותי לפאקינג דייטט!!!

הגבר אלפא שכבש את ליבי והשיג כל חלק בגופי הבוער מתשוקה בלתי ניתנת לריסון רוצה להזמין אותי לדייט, טוב תכנית הוא הזמין הערב. אני בוהה בהשתהות בעייני היער הסבוך שלו, סופה עצומה של אהבה מציפה אותו ואני מחזיקה את עצמי לא להתמזג אליה, אני מוכנה לקחת סיכון אחרון, רק פעם אחת לרדת מהפסים לברוח מעט אל האפלה האסורה שלו.


אני ממצמצת כמה פעמים ממשיכה לעקל את המידע המרגש שעורר אותי, הוא עדיין רוכן מעליי נראה שהוא מנסה בכל שביכולתו להיות קרוב אליי, אני נמלטת מאחיזת המוות שלו ורצה אל המיטה, אבל ידיו החסונות תופסות אותי מתחת לחזי, והמגע מעורר בי שוב זרמים נעימים וחמימים. הוא משתק אותי אל המיטה הרכה, אני קלועה בין המיטה הרכה והחמימה לגוף הפלדה הענק והקשה שלו.


ליבי חוזר לפעול בכל הכוח ואני חוששת שישמע את ליבי הפועם בחוזקה, אני מחייכת אליו, הוא רוכן למטה עם שפתיו הטעימות ואני יודעת שזה הזמן שלי; אני מפילה אותו הפוך במיומנות ורוכנת מעליו, גופי נח על הפלדה הרכה והעסיסית שלו, ואני מרגישה את גופו המסיבי מתחתי.


אני מתנשפת מהמאמץ הקשה וידיי מונחות על חזהו השרירי, הוא בוחן אותי ומחייך את החיוך המושלם שלו, אני נושכת את שפתיי המראה המרהיב שלו גורם לי לטפטף, הוא מעביר את ידו החסונה עטורת הוורידים הבולטים על לחיי הלוהטות ומביט עמוק בעיניי, זרועותיו המסיביות עוטפות את מותניי בקלילות ודוחקות בי לרדת מעט כדי להתבונן עמוק בתוך היער הסבוך שלו.


הטורנדו חזר, מלא התשוקה האושר השמחה התאווה והעונג, הוא מהפנט. אני בחוסר רצון מתרוממת ממנו ומחייכת אליו בהתרסה, "זה לא הזמן בוא ניקח את זה לאט" אני אומרת ובריידן מסכים איתי באיטיות בראשו, אני מסתובבת אליו אך רואה שנעלם כבר מחדרי, אני רצה אל החלון ומבחינה בגופו המסיבי פונה אל המכונית הלבנה שלו ונעלם בצלילי השקיעה היפים, מאחוריי היער השחור והאפל.


****


המים החמימים מרגיעם את גופי, אני שוקעת עמוק יותר ויותר אל המים הנעימים, אני נרגשת לקראת הדייט שיש לי עם בריידן ומחכה בחוסר סבלנות אל המפגש היום בערב, התחלה חדשה, הגיעה הזמן לעשות שינוי מרענן, ההתחלה החדשה שלנו. שלי. של בריידן.


אני מתרוממת קלות מן האמבטיה הנעימה ויוצאת בחוסר רצון אני יודעת שבעוד כמה זמן בריידן כבר יגע ויתחיל הערב המיוחד שלנו. אני מורחת על עצמי בעדינות את הקרם בריח הקוקוס שאני יודעת שבריידן כה אוהב, המחשבה עליו מעלה בי זיקים קטנים של עונג.


אני יוצאת מהמקלחת כאשר גופי הצנום עטוף במגבת בריח פירות היער שבת זוגתו המחרידה של אבי אוהבת, ים כי אגיד את האמת הריח הזה באמת טוב. אני פוסעת באיטיות אל עבר חדרי הפרטי ונאנחת מול הארון רחב הידיים שלי, אני מנסה לחשוב מה אני יכולה ללבוש בערב שכזה, חיכיתי לערב הזה כמו משוגעת גם אם לא ידעתי זאת, חיכיתי שנתחיל שוב מההתחלה שוב כמו שני אנשים נורמליים, לא כמו חוטף וחטופה.

Sweet kidnapping//חטיפה מתוקה{InbaR}Where stories live. Discover now