פרק-44

221 12 7
                                    

טריגר


היום אני אהיה נועזת ואתנגד לכל הערכים שלי, והמסורת שרכשתי לעצמי במהלך חיי, אגזול כל קמצוץ של שפיות שנותר בתוכי. היום אני הולכת לעשות משהו שאולי אתחרט עליו, אבל חיים רק פעם אחת ובפעם הזאת אני רוצה לצבור חווית בלתי נשכחות


----------


אני מתהלכת לעוד יום בעבודתי, עברו כבר עשרה ימים ואני עדיין לא עזבתי, הרגשת גאווה מציפה אותי, אמא שלי בטח הייתה גאה בי.


במהלך אותם העשרה ימים הכרתי לעמוק את ניק הוא היה נחמד ולאט לאט נראה לי יותר מושך, הוא היה ועדיין מקסים, אולי הוא בעצם האביר על הסוס הלבן?, אני הפסקתי להאמין בדבר הזה, נענעתי את ראשי לשלילה גורמת לגופי להתנגד למחשבות האלו, ניק היה איש שיחה מדהים, אמנם לא נהלנו שיחה על החטיפה וטוב שכך כי אני לא יודעת איך הייתי מתמודדת אם היינו מדברים על זה.


אנחנו דיברנו אני שיתפתי אותו מלא על חיי, והוא לא הוסיף דבר מלבד כך שיש לו אח גדול ואחות קטנה, והורים עמידים, תהיתי עם גם אחיו ואחותו יהיו מקסימים, כמוהו אבל הדחקתי את המחשבה, הזאת הייתי רוצה להכיר את משפחתו, אבל הוא סיפר שהוא ניתק קשר עם אחיו הגדול והמשפחה שלו גרה כרגע באיטליה, כיוון שאין שם את המשרדים שהוא רצה לעבוד בהם אז הוא עבר הנה לארצות הברית, אז הבנתי מאיפה היופי הקורן שלו.


כאשר פסעתי אל הקבלה למעלה את טופס על כך שנכנסתי לעבוד, בת' נועצת בי מבטים מזלזלי מלאי שנאה וארס, היום אני הולכת להחזיר לה ולפרצוף המנותח והפלסטי שלה. שמתי לב איך היא שמה עין על ניק והגישה שלה לא מצא חן בעיני ואני הפסקתי להתחשב באחר אני לא הולכת להתחשב בה אני הולכת לעשות עבורי משהו נועז וכמון לתת לה לטעום מהנקמה המתוקה שלי.


אני הולכת אל חדרי ואוספת קובץ מסמכים שאני רוצה שהיא תשכפל ותביא לחדר של ניק, אני מרגישה מרושעת אבל זה מגיע לה.


אני חוזרת בחזרה לקבלה ומבחינה בה משוחחת נמרצות עם ניק, הוא נראה שמחפש דרך לברוח ממנה ואני מעט מצחקקת מהפרצופי עזרה שהוא שלוח אליי בזמן שהוא סורק את גופי, בת' כלל לא שמה לב היא שקועה בשיחה המרגשת שלה עם ניק כאשר היא משלבת את ידיה מתחת לשדיה ומנסה לנפח אותם עוד, למרות שהם לגמרי בגודל מושלם החולצה נותנת נוף מרהיב


אני נחרדת מהכניע שלה , כאשר אני מגיע אל דוכן הבלה אני קוראת בשמה והיא מסתובבת ומגלגלת את עיניה ואני לא מתאפקת בדחף לנגוס בשפתיי ומתלבטת אם לעשות זאת או לא, אני חייבת זאת בשביל עצמי, אני צריכה לשכוח מהגעגועים לבריידן, אני צריכה שינוי מרענן וניק יכול להעניק לי אותו, עם הבדיחות הגסות שלו והמבטים הממושכים בגופי ששורפים אותי עד שד עצמותי אלוהים הוא להבה לוהטת מהלכת על שתי רגליים שריריות. "את יכולה בבקשה לשכפל את זה?" אני שואלת כאשר אני מבחינה בניק בורח ומחייך אליי לאות תודה אני מחייכת אליו בחזרה וקוצרת לו מתעלמת מהמבטים המבהילים של בת' , "ולשלוח לחדר של ניק" אני אומרת והיא ממצמצת כמה פעמים מעקלת את המידע, אני מרגישה את טעם הברזל ומבינה כמה לחץ אני מנחיתה על עצמי, היא מהנהנת ,"ובבקשה שזה יהיה בהקדם" כדי שתוכלי לראות מה קורה בחדר אני לא אומרת זאת בקול רם " עוד משהו אלה" היא רושפת ואומרת את שמי כמו קללה, לא, רק תבואי ותראי את המחזה של החיים שלך בהקדם " לא , תודה רבה לך." אני אומרת ומחזיקה את עצמי לא לפלוט שטויות מיותרות.

Sweet kidnapping//חטיפה מתוקה{InbaR}Where stories live. Discover now