Bundan 3 gün öncesine kadar Uraz Kandemir hayatıma girmeden önce, bence tam da girmiş sayılmazdı, gayet normal iş, okul ve ev üçgeninde geçen bir hayatım vardı. Nasıl oldu da her gün farklı bir aksiyonun içinde bulduğum günlere geldik.
Anlamakta güçlük çekiyordum. Saniyeler sonra yanlarına gittiğim zaman tam Uraz elini kaldırmış
Turgut ile bir kavgaya tutuşacaktı ki aralarına girdim. Turgut'a doğru döndüm.
"Ne yapıyorsunuz böyle? Çocuk musunuz siz? Derdiniz ne birbirinizle?" Diye bağırdım ikisine de.
"Sen çekil Alev. Seni ilgilendiren bir durum yok burada." Dedi Turgut.
"Evet çekileyim de birbirinizi yiyin burada sokak ortasında öyle mi?" Dedim.
"Alev Turgut'u dinle işine git. Bu mesele Turgut'la benim aramda. "
Artık sinirlenmeye başlıyordum gerçekten. Bir ortamda birbirini sevmeyen iki erkek olunca nedense birden fazla testesteron hormonu salgılanmaya başlıyordu.
Gerçi Uraz ile Turgut birbirlerini dövmek mi istiyorlar yoksa tövbe haşa başka bir şey mi istiyorlar emin olamıyordu insan. Aralarında uzun olmayan bir bakış geçti.
O arada Turgut'un vurduğu kişi ile ikizi ilgileniyordu.
"Sen kime vurduğunu sanıyorsun lan yavşak? Şimdi Sikicem seni. Bekle geliyorum." Dedi.
"Kuzey sakin ol ." Dedi Uraz gözleriyle beni göstererek.
Demek ki vurduğu kişi Güney'di. Bu da Kuzey olmalıydı.
İlk defa onları bu kadar yakından görüyordum. Yakınım olmasalar eminim ki ikisini asla ayırt edemezdim.
İkisi de 1.90 üzeri boyunca ela gözlü ve gayet fit vücudu olan adamlardı.
Bunların hepsi sulak yerde büyümüş heralde 1.90 üzeri boyundaydı.
"Uraz kimse ikizime vuramaz. Bu benim hassas noktam biliyorsun ve bu adam şansını fazlasıyla zorluyor."
"Ne yapabilirsin ki." Diye üzerine gitmeye devam etti Turgut. Dayak yiyecekti salak haberi yoktu. Teke tek olsa şansı olabilirdi ama 3'e 1 hiç şansı yoktu. Neyine güveniyordu. Hiçbir fikrim yoktu.
"Kes sesini Turgut." Dedi Uraz tehditkar bir ses tonuyla.
Turgut'um koluna girdim ve hadi gidelim buradan dedim.
Tam o esnada Uraz kolumu tuttu. "Sen hiçbir yere gitmiyorsun." Dedi.
"Bırak lan kızın kolunu." Diye bağırdı Turgut ve Uraz'ın üzerine doğru yürüdü.
Ne olduysa bundan sonra oldu zaten. Uraz,
Turgut'un suratına yumruğunu geçirdiği anda hazırda bekleyen Kuzey ve Güney'de kavgaya dahil oldu. Onlar dördü kavga ederken bende onları ayırmaya çalışıyordum.Tam o esnada bir silah sesi duydum ve üstü üste birkaç kez ateş etti.
Turgut "Alev" diye bağırıp yanıma gelmeye çalışırken Uraz'ın da onunla beraber bana doğru geldiğini gördüm.
Her şey sanki ağır çekimde gibi gözlerimin önünden geçerken karnımda hissettiğim derin sancı ile karnıma baktığımda vurulduğunu gördüm.
Sonrasındaysa her şey çok karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK GÜNAH
Fiksi UmumDışardaki buz gibi soğuk iliklerine işlerken karın üzerindeki az önce yaşanan olayı haykıran kan damlalarına baktı. Bu saatten sonra geri dönüşü yoktu, bu saatten sonra onun için hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Az önce burada yaşananlar, şahit o...