•• 32.deo - "Fotografija ljubavi" ••
"I još nešto."
Na njene reči stanem i pogledam ka njoj.
"Ostavićeš Dominica.", izgovori sva ozbiljna, a ja se nasmejem.
"Taj film nećete gledati. Ne planiram to da uradim pa makar mi srušili celu firmu na glavu."
"Ja sam tebe upozorila. Na tebi je da odlučiš. Pozovi sad Dominica.", naredila mi je.
"Ne! Vi ćete sad lepo izaći. Njega nećete dirati. Ovo je između nas.", obrusim joj.
"Oboje ste rastužili moju ćerku. Tako da će jedno od vas dvoje morati da učestvuje u ovome. Valjda ce me on poslušati.", kaže i samo ustane i ode, a ostali du odmah ušli nakon što su one otišle.
"Šta se desilo? Šta je htela?", upita me, ali ja nisam ništa rekla već sam ga samo zagrlila, a on mi je taj zagrljaj odmah uzvratio.
"Želi da nas razdvoji.", izustim kratko i pustim suzu.
Sama pomisao na to da može da uradi bilo šta da nas radvoji, me ubija. Ne želim opet da budem bez njega. Sada ne bih izdržala.
Bez reči se pribijem još više uz njega i on me poljubi u kosu i nasloni moju glavu na njegove grudi i rukom prodje kroz moju kosu.
"Sve je u redu, lutko. Tu sam. Nećemo im dopustiti da urade ono što žele.", izgovori i tada se odvojimo, te me on poljubi i opet zagrli.
•• Dominic Garsia
Nakon što se smirila pustio sam je da radi na novoj kreaciji i nisam je pritiskao. Pričaće o tome ukoliko želi.
"Teško mi pada to što je u ovakvom stanju. Treba joj jedan odmor.", kažem i prodjem rukama preko lica.
"Imam ja jednu kuću u susednom gradu. Nekoliko sati je odavde. Možete tamo provesti malo vremena. Grad je stvar lep.", ubacuje se Laura.
"Stvarno bi to uradila za moju sestru?", upitao ju je Caleb, a ona je klimnula glavom.
"Naravno. Znam da bi mi ona prva pomogla ukoliko mi bude zatrebala pomoć.", odgovorila mu je sa osmehom na licu.
"Mogu vam odmah dati ključeve. Ti je samo nagovori da ide sa tobom. Ostalo je sredjeno.", uputi mi i iz torbe izvadi ključ koji mi pruži.
"Lokaciju ću ti poslati u poruci.", doda, a ja ustanem i odem do vrata kancelarije. Pokucam na ista i nakon njenog "Udji", uradim to.
Udjem unutra i ugledam je jako sedi za radnim stolom i crta. Pridjem stolu i zagrlim jer od pozadi, a ona se tada navali na moje rame i nasmeje. Nakon samo nekoliko sekundi se okrene ka meni i otisne jedan, vlažan i sladak poljubac na mojim usnama koji sam odmah uzvratio.
"Pakuj se. Idemo!", kažem kada se odvojimo, a ona me pogleda čudno.
"Ne razumem.", izusti kratko.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Fotografija ljubavi"
RomanceŽiveti život kakav ste oduvek želeli je ostvarenje sna za Meredith Nelson. Mada iako ima bogatstvo i slavu to nije dovoljno da bude srećna. Ali hoće li se to promeniti kada se njen prijatelj vrati i tada shvate da su zapravo falili jedno drugom? Kad...