42.deo

89 2 0
                                    

•• 42.deo - "Fotografija ljubavi" ••

Nakon što sam otišla dole u salu nisam nigde videla Dominica, ali jesam Louisa. Odmah sam mu prišla.

"Da li si video Dominica?", upitam ga, a on klimne glavom.

"Primio je neki poziv i rekao da mora da ide."

"Da li znaš da li će se vratiti?"

"Rekao je da neće. Ima neki važan posao.", odgovori mi, a ja klimnem glavom.

"Hvala tii.", zahvalim se i okrenem, te se vratim u kancelariju.

Udjem u kancelariju i brzo okrenem njegov broj. Ne javlja se. Sigurno je sa njom sad. Znam to. Osećam. I to mi se ne sviđa. Zar mu nisam dovoljna? Zar me ne voli? Zašto je onda uopšte sa mnom?

Obrišem suzu čin začujem vrata kancelarije. To  je bio Caleb.

"Da li je sve okej, Meredith?", upita me, a ja klimnem glavom.

"Jeste.", odgovorim kratko i jasno.

"Izgledaš loše, Meredith. Da li si dobro?", upita me zabrinuto.

"Kako ide tebi i Lauri? Molly je sigurno presrećna.", kažem, menjajući temu.

"Meredith, ne menjaj temu."

"Sve je okej. Ja sam okej.", odgovorim i nastavimo razgovor.

•••

Otvorila sam vrata kuće i njega nije bilo tu. Kuća je bila prazna. Nora je odmah dotrčala do mene i počela da se mazi.

"Dušo moja.", kažem joj, te se pojavi i Mici.

"Hajde da vas nahranim.", kažem i krenem ka kuhinji. Na kuinjskom pultu se nalazila neka poruka.

"Moram da završim nešto hitno. Verovatno ću doći kasnom ljubim te,lutko." - glasila je poruka, a meni se odmah suze skupe u očima.

Bacim poruku odmah u kantu, te dam Nori i Mici da jedu. Nakon toga dam odmah otišla u sobu. Pokušala sam da ga opet pozovem, ali ništa.

•• Dominic Garsia

Odem na lokaciju koju mi je Sissy poslala. To je bio hotel. Da li ona mene zeza? Hotel? Udjem unutra i na recepciji žena se nasmeje i samo mi pruži karticu.

"Soba broj 20. Treći sprat", kaže, a ja skupim obrve. "Očekuje Vas.", doda.

Klimnem glavom i odem lifta i pritisnem dugme za treći sprat. Kada se lift zaustavio otišao sam do njenih vrata i pogledao u karticu.

'hoću li zaista uraditi ovo?' - upitam samog sebe.

Provučem karticu kroz bravu i onda udjem unutra.

"Stigao si. I to tri minuta ranije. Jedva si čekao da me vidiš, zar ne?", kaže, a ja sam već bio dosta nervozan.

"Reci šta želiš da mogu da se vratim kod Meredith.", izgovorim.

"Videćemo to još."

"Hoćeš li reći više razlog zašto si me zvala ovde!?", upitam je i u isto vreme viknem na nju.

"Zašto se toliko žuriš, ljubavi?", postavi mi pitanje, te mi pridje i stavi svoje ruke na moje grudi, a ja je odgurnem.

"Nemoj da si me ikada više nazvala tako ili mi se približila.", uputim joj više kao upozorenje, a ona se nasmeje.

"Ne znam ni zašto sam došao ovde.", izustim i krenem ka vratima, ali me njen glas zaustavi.

"Ako me ne saslušaš, Meredith će završiti u zatvoru. A oboje znamo da ti to ne želiš, zar ne?", izgovori, a ja sam se istog trenutka ukočio.

"Šta si rekla?", govorim dok se polako okrećem ka njoj, a ona se nasmeje.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Fotografija ljubavi"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant