•• 11. deo ••
•• sutradan ••
"Ideš?", uputim mu dok otvaram ulazna vrata kuće.
"Naravno.", kaže i krene ka vratima, te izadje kroz ista, a ja ih zatvorim i zaključam.
"Danas ja vozim.", govorio je, dok rukom pokazuje na njegov auto.
"Kada si ga kupio?", upitam ga, a on se nasmeje i slegne ramenima.
"Hajde.", izgovori pre nego što mi otvori suvozačeva vrata.
Nasmejem se, te pridjem autu i udjem u istu.
"Hvala ti.", zahvalim mu se.
"Zadovoljstvo mi je, lutko.", našalio se,a od njegovog glasa koji je izgovorio taj nadimak "lutko" u meni se bude neka osećanja koja ranije nisu. A njegov glas doprinosi tome. Nežnost u glasu i ta želja za nečim.
Nakon nekih petnaestak minuta stignemo ispred firme i odmah krenem ka vratima lifta i pritisnem dugme za četvrti sprat gde se nalazila kancelarija. Odmah na ulazu u kancelariju me je čekala Laura sa osmehom na licu.
"Dobro jutro, gospodjice Nelson. Stigao je katalog u kojem su fotografije sa revije, a Vi ste na naslovnoj strani.", rekla je Laura, sva uzbuđena, a i meni se takodje osmeh ocrta na licu.
Zahvalim joj se i zajedno sa Dominicom odem do ureda i na stolu me je čekao magazin.
"Mlada modna kreatorka oduševila najpoznatije kreatorke naše države!"
Pisalo je, ogromnim slovima, na naslovnoj strani, gde se nalazila moja slika koju je Dominic uslikao."Božanstvena si.", udelio mi je kompliment, a meni osmeh zaigra na licu.
"Hvalaa.", izustila sam kratko i tada je u kancelariju, bez kucanja, uletela Sissy, sva ljuta, zbog čega skupim obrve.
"Šta se dešava?", upitam je zbunjeno, a ona na sto ispred mene, baci magazin.
"Sada si od modne kreatorka postala i model vidim. Pokazala si koliko ti značim.", pričala je sva ljuta, a tada sam ustala i stala ispred nje.
"Molim? Koliko puta sam te pitala da dodješ ovde i budeš model kod mene? Svaki put si me odbila! I sad mi dolaziš ovde i dereš se. Htela sam da te pitam opet, ali juče se nisi javljala, jer si se bez razloga naljutila. Ja nisam mogla više da čekam. Morala sam nešto da uradim.", već sam i ja bila ljuta.
Dominic je samo ćutao i nije ništa govorio.
"A nećeš govoriti da sam ja kriva.", nasmejala se sarkastično nakon svojih reči.
"Nisi? Naljutila si se na mene zato što sam uspela u životu nešto što sam želela. Što sam postala ono što sam htela da postanem još od malih nogu. Nudila sam ti milion puta pomoć, ali ti je nisi htela.", kažem već na ivici velikog besa.
"Shvati da ne želim ništa od tebe. Nikada mi nije bila potrebna tvoja pomoć!", vikne na mene.
"Zašto onda sve ovo radiš? Zašto se ljutiš zbog toga?", postavila sam joj pitanje i pokazala na magazin, a ona se nasmejala nervozno.
"Mrzim te.", kaže i izadje iz prostorije, a ja se navalim na sto iza sebe i sklopim oči.
"Da li si dobro?", upitao me je Dominic.
"Samo mi treba minut da se smirim.", odgovorila sam mu i onda udahnula vazduh pa izdahnula isti.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
KAMU SEDANG MEMBACA
"Fotografija ljubavi"
RomansaŽiveti život kakav ste oduvek želeli je ostvarenje sna za Meredith Nelson. Mada iako ima bogatstvo i slavu to nije dovoljno da bude srećna. Ali hoće li se to promeniti kada se njen prijatelj vrati i tada shvate da su zapravo falili jedno drugom? Kad...