40.deo

92 2 0
                                    

•• 40.deo - "Fotografija ljubavi" ••

Nakon što smo izašli iz bazena ja sam otišla da se istuširam.

Posle pola sata ogrnem peškir oko sebe i izadjem iz kupatila. Udjem nazad u sobu, te začujem Dominicov telefon. Pogledam malo bolje i ugledam poruku od Sissy. Molim?

"Nije pristojno ne odgovoriti na poruku, ljubavi." - glasila je poruka.

'Ljubavi'? Ne verujem.

Odjednom začujem vrata sobe i ostavim telefon.

"Mislim da ti je stigla neka poruka.", kažem dok polako peškirom brišem kosu.

On pridje i dohvati svoj telefon i pogleda, te ga vrati na mesto.

"Ko je?", upitam ga, a on me pogleda i pridje mi sa leđa.

"Niko bitan. Ne opterećuj svoju glavu time.", kaže.

Molim?? Slagao me je. Nije mi rekao da je Sissy. On mene ne može da vara, zar ne? To je ne moguće.

"O čemu razmišljaš?", upita i vrati me u realnost.

"Možemo sutra da se vratimo kući?", izgovorim odjednom.

"Zar ti se ne dopada ovde?"

"Nije to. Samo ovo je Laurino, a i nedostaju mi Caleb, Molly, Nora, Mici. Ne verujem da ću ovo reći, ali nedostaje mi posao."

"Naravno, lutko. Kako god hoćeš.", kaže i poljubi me u rame, a ja ga onda zaobiđem i iz ormana uzmem stvari, te odem u kupatilo kako bih se obukla.

Ne želim da idem odavde, ali ne želim ni da ostanem više ovde. Ne moguće je da me Dominic vara, zar ne? On mene voli. Ne bi on... Samo znam da više ne želim da budem ovde sa njim. A sa njim ću tek razgovorati, tek kada budem spremna na bilo koji njegov odgovor...pa čak i onaj najgori.

•••

Otvorim vrata svoje kuće i istog trena se Nora stvori ispred mojih nogu, kao i Mici, a iz dnevne sobe izadju Laura, Caleb i Molly.

"Tetka!", uzviknula je i sva srećna dotrčala do mene i zagrlila me, a ja sam je uzela u naručje.

"Da li sam nešto propustila dok nisam bila ovde?", upitala sam je, a ona se nasmejala.

"Tata i mama su se polubili i sada su zajedno. Moja zela se ispunila, a sinoc sam zamislila jos jednu zelu.",  pogledam u Caleba i Lauru, a oni se samo nasmeju i klimnu glavama.

"A koja je tvoja druga želja?", upitao ju je i stao pored mene, a ja se odmaknem jedan korak.

"Da dobijem blata ili sestlu.", Laura raširi oči, a Caleb se samo nasmejao.

"Možda dobiješ jednu seku ili jednog batu od mene i tetke.", kaže skroz opušteno. O čemu on priča? Nakon one poruke ne planiram ništa sa njim više.

Molly se nasmeje.

"Trudna si?", upitala me je Laura.

"Nisam.", kažem i prekorno pogledam Dominica koji sa osmehom na licu slegne ramenima.

Spustim Molly dole i onda se blago nasmejem.

"Idem da se raspakujem.", obavestim ih i uzmem svoj kofer.

"Pomoći ću ti.", izgovori i pokuša da mi uzme kofer iz ruke.

"Ne treba. Mogu sama.", odgovorim i odem do sobe kako bih se raspakovala.

Zatvorim vrata sobe i teško izdahnem. Da li je moguće da se sve vreme igra sa mnom?

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Fotografija ljubavi"Where stories live. Discover now