•• 51.deo - "Fotografija ljubavi" ••
Kada sam napokon uspela da se smirim dohvatila sam torbicu i krenula na posao. Imam toliko posla danas, a onaj idiot mi je oduzeo dobrih dva sata vremena...
Čim sam ušla u firmu, dobila sam poruku od Laure, da li dolazim na posao. Nisam odgovorila ništa, jer sam već bila tu.
"Baš sam ti poslala poruku. Imam jedno pitanje.", kaže, a ja je pogledam.
"Hajdemo u kancelariju.", uputim joj i kada se nadjemo tamo ona je izgledala malo nervozno.
"Da li se nešto desilo Calebu ili Molly?", upitam zabrinuto, a ona odmahne glavom.
"Ne, hvala Bogu nije."
"Šta se dešava onda?", upitam je, a ona se nasmeje.
"Trudna sam.", kaže, a ja vrisnem od uzbuđenosti.
"O moj Bože. Da li Caleb zna?", upitam je, a ona odmahne glavom.
"Još ne. I htela sam da te pitam da li znaš da li će biti srećan. Ja sam toliko srećna. Oduvek sam želela dete. Naravno Molly smatram svojom ćerkom, ali sam oduvek želela dete.", kaže sve u jednom dahu, dok joj je bila vesela.
"Laura, on će biti presrećan. Zaista. Voli te i kada čuje, sigurno će početi da skače od sreće.", kažem joj ono što znam. Znam da želi sa Laurom dete i da će biti srećan kada čuje.
"Reći ću mu večeras.", kaže i sva srećna izadje iz kancelarije.
•• Laura Linney
Čim sam završila sa poslom, uputila sam se ka Calebovoj kući. Svakako sam večeras trebala da prespavam tamo.
Pokucala sam na vrata i ista mi je otvorila Molly, zbog čega sam se odmah nasmejala.
Kada sam ušetala unutra Caleb mi je odmah prišao i poljubio me. Bila sam nervozna. Želela sam da mu kaže što pre, ali sam isto tako i odugovlačila.
"Hajde tata, uradi to!", vikala je sva srećna na njega, a ja ga pogledam zbunjeno.
"Šta da uradiš?", upitam ga, a on se počeše po potiljku i pogleda u Molly, koja je skakala sva vesela.
"Hoćeš li se udati za mene?", upita me odjednom, a ja ostanem u šoku. Tad klekne ispred mene i izvadi prsten.
"Znam da je možda rano i da ovo nije nimalo romantično, ali hoćeš li se udati za mene?", upita me opet.
"Reci daa, mama!", viknula je, a ja klimnem glavom.
"Daa!", kažem sva srećna, a on mi tada stavi prsten i zagrli.
"Toooooo!!!", vikala je sva srećna.
"Imam i ja nešto da kažem.", izgovorim u isto vreme i srećna i nervozna.
"Šta to?", upita me, a meni se osmeh ocrta na licu.
"Molly će dobiti brata ili sestru.", kažem, a njemu vilica padne do poda.
"Ti...trudna si?", upita me u neverici, a ja klimnem glavom.
"O moj Bože. Ti si trudna!", uzvikne sav srećan, a Molly otrči u sobu i to ne tako srećna.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
KAMU SEDANG MEMBACA
"Fotografija ljubavi"
RomansaŽiveti život kakav ste oduvek želeli je ostvarenje sna za Meredith Nelson. Mada iako ima bogatstvo i slavu to nije dovoljno da bude srećna. Ali hoće li se to promeniti kada se njen prijatelj vrati i tada shvate da su zapravo falili jedno drugom? Kad...