•• 13.deo - "Fotografija ljubavi" ••
"Da li si sigurna?", uputi mi upitan pogled i nagne se bliže meni. Približi njegove usne mojima i baš u tom trenutku se začuje zvono telefona i Norino lajanje.
On se samo nasmeje i pomeri kako bih se javila, a Nora odmah ode do Dominica.
Polako smirim disanje i onda se javim.
"Brate stvarno volim kada me pozoveš."
Bila sam srećna što me je pozvao. Da nije onda bi me Domonic poljubio, a da jeste, možda bi sve to otišlo i na nešto više, a ja tada ne bih mogla da se suzdržim.
"Da nisi ti udarila glavom negde?", upita me, a Dominic se samo nasmeje na njegovu izjavu koja se čula.
"E zašto sad tako pričaš?", kažem pomalo uvređeno, ali sam i sama znala.
Nisam udarila glavom negde. Sve je to zbog tog savršenog muškarca koji se i dalje šeta bez majica i gleda u mene sa osmehom na licu.
"Hoćeš da dodješ kod mene?", postavim mu pitanje.
"Aha. Svakako sam krenuo. Doneću i picu. Ne bih da jedem tvoju hranu.", skupim obrve.
"E kakav si brat. Na kraju ćeš poljubiti vrata.", izgovorim i onda začujem njegov smeh.
"Hajde seko volim i ja tebe.", izusti kriz smeh i onda poklopi slušalicu.
Brzo ustanem kako me ne bi opet zarobio i pustim Mici napolje, jer je stajala kraj vrata.
Krenem van dnevne, jer sada ne mogu razgovarati o onom poljubcu koji je mogao da se desi, da me Caleb nije zvao.
Sve vreme sam pokušavala da izbegnem njegov pogled. Ne znam šta se dešava, ali znam šta je moglo da se desi i toga se bojim. Dominic mi kao prijatelj jako znači i znam da bi naša trenutna osećanja možda mogla da upropaste to prijateljstvo, a to nikako ne želim. Već sam izgubila najbolju drugaricu, ne želim i njega.
Ali isto tako ne mogu ni da sakrijem to koliko mi se svidja i koliko me samo privlači. Od srednje škole se jako promenio. Izrastao je u pravog muškarca za poželeti.
U trenutku kada se začuje zvono na vratima, moje misli se vrate u realnost. To je Caleb.
Brzo pridjem vratima, koja zatim i otvorim. On udje sa picom u rukama i unutra i napravi zbunjen izraz lica kada ugleda Dominica bez majice.
"Dominic? Majica?", kaže, a onda se lažno nakašlje da bi pročistio grlo.
"Ne znaš koliko je zapravo ovde vruće." opravda se odmah, a ja sednem na svoju ugaonu garnituru i nasmejem se.
Volim ih. Obojicu.
Sve bih dala da mogu videti svoja lica u ovom trenutku.
Caleb je sav namršten i zamišljen, a Dominic čudan, jer pokušava da se izvuče iz ove situacije.
Moj brat mu samo uputi prekoran pogled i sedne na fotelju naspram mene i na stolu otvori kutiju pice.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
ESTÁS LEYENDO
"Fotografija ljubavi"
RomanceŽiveti život kakav ste oduvek želeli je ostvarenje sna za Meredith Nelson. Mada iako ima bogatstvo i slavu to nije dovoljno da bude srećna. Ali hoće li se to promeniti kada se njen prijatelj vrati i tada shvate da su zapravo falili jedno drugom? Kad...