•• 21.deo - "Fotografija ljubavi" ••
"I meni je drago što te vidim.", našalim se i uzmem je u naručje, dok me je ona i dalje grlila.
"Kako je prošlo?", upita me, a ja se nasmejem.
"Mnogo bolje nego što sam mislila.", odgovorim mu, a onda nas prekine Quinn.
"Hoćeš mi pokazati firmu?"
"Kako mogu tako slatkoj devojčici da kažem ne?", kažem i ona se nasmeje.
Spustim je dole i ona uhvati i mene i Dominica za ruku, te nas povuče van kancelarije.
"Opaa, koga to imamo ovde? Ko je mala devojčica?", upita nas kada nas ugleda.
"Dominicova sestra, Quinn. I moja najveća i najmlađa obožavateljka."
"Jednog dana ću biti kao Meredith. Živeći u velikoj kući kao što je njena sa svojim ljubimcima. Otvoriću svoju firmu i praviti kreacije koje će nositi samo najveće zvezde.", ostali smo svi u šoku, dok Dominic nije progovorio.
"To je moja sestra."
"Svidja mi se ta mala.", prokomentariše Louis te se okrene i ode.
"Već si svima prirasla srcu, mala.", izustim, te nastavimo sa obilaskom, dok ne ugledam Caleba, zajedno sa Molly.
"Teto, gde je Laula?", upita, čim je dotrčala do mene.
"Tamo u onoj kancelariji.", pokažem joj rukom na kancelariju u kojoj se nalazila i ona je odmah otrčala tamo.
Njih dve se odlično slažu. Molly u njoj vidi drugu majku, a i Laura na nju gleda kao na sopstvenu ćerku.
"Mogu da idem da se igram da tom devojčicom?", upita nas, a ja pogledam Dominica.
"Naravno, mala. Idi slobodno.", kaže i ona sa osmehom na licu ode u pravcu u kom je Molly prethodno otišla.
"Treba opet da je pričuvam?", upitam svog dragog brata kad nam se približio.
"Ne. Zapravo sutra pravim Molly žurku iznenađenja za rodjendan. I potrebna mi je pomoć.", objasnio mi je situaciju, zbog čega se nasmejem.
"Obožavam iznenađenja. Pogotovo kad su za nekog drugog.", izgovorim veselo. "Šta si planirao?"
"Sutra ću je odvesti do grada, a vi ćete za to vreme srediti sve unutar kuće. Ostaviću ključ ispod saksije na prozoru. Sve sam već kupio. Na vama je da to sve namestite i da kupite samo tortu.", dao je i meni i Dominicu zadatak.
"Možete pozvati i Lauru. Ipak je Molly mnogo voli.", doda, ali glas mu je bio jako čudan.
"Naravno uradićemo onda tako.", odgovorim mu i u tom trenutku se pojave Molly i Quinn zajedno sa Laurom.
"Tata upoznaj moju novu dlugaricu!", uzvikne sva srećna i podigne svoju ruku u kojoj je držala Qinninu. Obe su se smejale i bile su srećne.
"Stvarno? I kako se zove tvoja drugarica?", priupita je i ona ga pogleda.
"Quinn."
"Quinn je moja sestra.", ubaci se i Dominic.
"Pa mala Garsia drago mi je da smo se upoznali.", pozdravi se s njom i pruži joj ruku i ona je prihvati.
"I ja sam Quinn, a ne mala Garsia.", kaže i nasmeje mu se.
"Vidi se da ste u srodstvu.", uputi Dominicu, zbog čega se svi nasmejemo.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Fotografija ljubavi"
RomantizmŽiveti život kakav ste oduvek želeli je ostvarenje sna za Meredith Nelson. Mada iako ima bogatstvo i slavu to nije dovoljno da bude srećna. Ali hoće li se to promeniti kada se njen prijatelj vrati i tada shvate da su zapravo falili jedno drugom? Kad...