B.2

1.5K 127 112
                                    


Yezit : Şehzadem yine aynı düşümü görmüşsün?

Hep aynı düş uykularımı esir almıştır... o beyaz saçlı oğlan.... bembeyaz kocaman bir kaplana dönüşmekte etrafımızı ateşler sarmakta....

Öyle bir bakar ki gözlerime, kımıldayamaz eder oğlan beni .....gözleri meftun eder... kavuşamadan uyanırım.....

————————————————————————

Günümüz, Fırat nehri kıyısı .......

Ana etmeyesin, artık geri durasun gocadın.

Tulga: Höst ordan senin gibi 10 tanesini cebimden çıkartırım.

Ona ne şüphe anam...Değirmenseki unları istif edeyim mi? Sahıbı eli kulağında gelir.

Tulga: Edesin ay yüzlüm, sonrada hemen eve geçesin.

Sen nasıl istersen ana...

İşini bitiren Anu , oyalanmadan eve girdi. Çerçevesini eline aldı. Rüyasındaki adamı işlemeye devam etti çerçeveye...

Çuvalları almaya gelen köylü pek bir meraklıydı işin doğrusu....çuvalları yüklerken gözü hep evdeydi dili sorguda....

Köylü: Tulga hatun senin oğlun nirededir? Yardım etmez çuvallara?'

Tulga: oğlum babası ile Tengri'nin yanındadır. Bizde kızımla yaşar gideriz.

Köylü: kocam öldüydüde, kız nirden?

Tulga: höstt kırdırtma bana kalın kafanı adam. İkiz idiler çok hasta doğdu evlatlarım oğlanı Tengri aldı, kızın yüzünde ağraz kaldı.

Köylü: yaaa vah vah.... hayde sağlıcakla kal.

Adam epey bir vakittir gözlerdi evi Nam Şin hanın aradığının burda olduğuna emin olunca kağnısını eve koyup at ile yola düştü....

Güz vaktine 3 hafta kalmıştı......

Akad Saray'ı

Pina:Umay sultanım.... istediğiniz oğlanlar acemden getirildi, huzura kabul beklerler.

Umay:Pina hatun; işin ehli, aslan parçamı ikna edecek güzelliktedirler?

Pina: Güzellik ve beceriklilikten yana şüpheniz olmasın sultanım da.... Nam Şin hanım koynuna alır mı onu bilmem...

Nam Şi 15 yaşındayken...

Umay:Oğlum o bir rüyadır. Neden ısrar edersin? Bekleyesin yazgın seni bulusun tamam... soyumuzun devamı için oğlu....

Sultan anam etmeyesin ben yazgımı beklerim.

Nam şi 19 yaşındayken....

Umay:Bunuda mı geri yolladı Pina! Yeter gayri müdahale şarttır.

-Destur Valide Sultan hazrerleri....

Umay:Han oğlum, Can oğlum canıma yetti artık.... soyumuz kuruyacak ondan korkarım....

Ana nefsim uyanmıyor ne edeyim....

O günün üzerinden 3 gece geçmişti, Umay sultan oğlunun iktidar sorununa şifahaneden bir ilaç yaptırıp derman olmaya karar vermişti.

İlaçı yemeğine kattırıp, gecesine de dünya güzeli bir oğlanı odasına yolladı.

Nam Şi ilacın etkisi ile sertleşmiş erkekliğini indirmeye çalışıyorken, acısı dayanılmaz olmuştu...Gelen oğlanı yanına yaklaştırmamıştı.

Altın ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin