Tıpkı rüyamdaki gibiler Nam... Çok çok güzel ikiside!
Tıpkı annesi gibi oğlumda çok güzel Sultanım.
Yıkayıp, giydirdiği eşini tertemiz yatağa yatırdı. Kendisi de yanına uzandı. Sima kalfa yan odada Ayvaz Şehzadesi ile alakadar oluyordu.
İki sevgili meleklerine kavuşmanın huzuru ile uykuya teslim oldular.
_______________________________________
Zaman Atlaması
Ayvaz şehzadem! Rahat dururmusun annecim!
Ayvaz! İn çabuk o ağaçtan! Peki şehzadem bende gidip söz dinleyen çocuklara annelik ederim, napayım.
Ayvaz ağacın tepesinden çipil çipil gözleri ile Anu Eceme bakıyordu. Annesinin ona düşkünlüğünü bilse de içine bir şüphe düşmüştü.
3 yaşinda ele avuca sığmayan Ayvazın gözleri dolmuştu. Annesi giderim demişti! Ya giderse?
Hızlıca indi ağaçtan koşarak annesinin önüne gitti.
Annim, şaka dimi şaka naptın mana...
Annim... Annim... Ditme bak indim. Ditme şok ağlayım men...
Anu Ecem yandan oğluna bakıyordu. Bu tatlı dile, bu şirin yüze insan nasıl dayanırdı.
Şişştt annesinin balı, bitanesi... Ağlama oğlum. Ben senin birde ilerde kardeşlerinin annesiyim.
Ditme tayam.... Azcıcık yaymaz oğlan oldum. Ama annim azcıcık ha!
Demek benim aslan oğlum annesini üzmüş bugün ama azcıcık ha!
Babammmm.... Şok özledim men seni, sabah annim göydermedi yoksam geycektim mende.
Hımmm demek sevdiğim seni bana göndermedi, kızayım mı anneye?
Ayvaz bir anda indi babasının kucağından. Annesinin önünde öyle sert duruyordu ki yani çok şirindi o sert durduğunu düşünüyordu.
Nam Şin, tıpkı annesine benzettiği oğlunu yemek istiyordu şuan.
Annim menim canımki! Kimsem kızamaz annime, dimi annim?
Evet şehzadem, kimseler cesaret edemez benim oğlum beni korur.
Özür dilerim şehzadem, bağışlayın bu kulunuzu.
Önünde eğilen Han babasının yanına telaşla geldi oğlan.
Kayk kayk babam, Han şinsen men eğilicem öyünde! Sakın ha! Akadlar kimşenin öyünde eğilmez!
Benim yürekli oğlum! Aferin doğru dersin benim güzel oğlum.
Ay yüzlüm, çok yoğundu bugün çok özledim,seni ve oğlumu.
Bizde seni çok özledik Han'ım. Akşam yemeğini Validem ve Çisem Sultanımla yesek ya!
Bam Çin'in kahkahası has bahçeyi çınlatmıştı.
Peri Sultan'ımızı özledim demiyorsun da Anum.
Peri, Çisem ve Ahterin güzeller güzeli kızlarıydı. 2 yaşında Anu ya hayrandı küçük sultan.
Yaaa onuda kokusuna da çok özledim. O ayrı sevdiğim. Validemle de vakit geçirin istediğimden dedim.
Hımmm, emir ferman gönlümün sultanınındır.
Sima, validemle Çisem Sultan'a haber edesin. Bahçeye kurulsun sinirler! Ailecek yiyelim yemekleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasiParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...