Han ve Sultan kalkınca eğlence bir an durdu, Han devam etmelerini emretti.
Anum affet güzelim, çok mu zorladım seni gel dairemize gidelim sen dinlen.
Nam kucağına alsan, hiç halim yok!
Nazına öldüğüm, hemen....
Kucaklayıp dairelerine döndüklerinde Anu çoktan uyumuştu. Nam şin yatağa yatırıp sevgi ile alnını öptü eşinin.
Şimdi onları daha büyük tehlikeler bekliyordu.....
_______________________________________
Sabah erkenden Han uyanmış divan odasında Yezit, Sima ve Pina kalfayı önüne dizmiş bir sürü talimat veriyordu.
Sima sen has daireye dön! Sultanını bir an olsun yalnız bırakmayasın!
Sima: Emredersiniz Han'ım....
Pina, kalfa haremde ki gözüm kulağım sensin! Validemin zaten tedbiri tamdır, lakin kontrol sendedir.
Pina: emir Han'ın dır.
Çekilebilirsin! ..... Yezit arayıştaki tüm krallıklara haber ulaşmıltır. Suikast dahil her türlü olasılığı düşünüp, tedbirimizi ona göre alasın.
Yezit: merak edip, kaygılanmayasınız!
Şimdi has daireye gidiyorum, kahvaltı için tadıcılar iki kişiye çıkartıldı mı?
Yezit: evet Han'ım.. 10 dakika aralıklı tattırıyorum.
Tamamdır, şimdi yemekler kurulsun saniye hayde....
Yezit: emredersiniz Han'ım....
Has daireye girdiğinde, yatak odasında üzgün bir suratla pencereden dışarıyı gözleyen bir Anu beklemiyordu.
Anu Ecem..... Ay yüzlüm.... Ne bu suratının hali? Miden mi kötüdür? Hekime haber edelim.
Eşini gören Anu 'nun yüzü aydınlandı. Sevinçle Han'ına koştu.
Uyanıpta seni yanımda göremeyince, içime keder çöktü sevdiğim!
Sultanım.... Öyle güzel uyumaktaydın ki, işlerimi halledene kadar ayrı kaldım senden.
Hayde kahvaltımızı edelim.
İştahla önüne konulan herşeyin tafına baktı Anu... Nam Şin keyifle yemek yiyen eşini izliyordu.
Anu Nam şin ile göz göze gelince önce ağzındaki lokmayı yuttu, sonra gözlerini kırpıştırıp boynu nu hafif büküp cilve ile konuştu;
Yaaa Nam Şinnnn, bakma öyle utanıyorum!
Hımmm utanıyormu benim güzelim? Yemeğini ye de gerçekten utanacağın şeyler yapalım!
Nammmm..... Bebeğimize zarar gelmez mi?
Dudağının kenarı kıvrılmıltı Han'ın... Eşide onu arzuluyordu.
Hekime sordum, sert olmamak kaydı ile serbest son aylar riskliymiş. Yede yemeğimi yiyim bende...
Nam, ben doydum!
Yüzü kıpkırmızı olmuştu, oda özlemişti eşini ne yapsın?
Nam Şin, yerinden kalkıp eşinide kaldırdı, kucağına aldı oğlanı....
🔥Smut
Dudaklarını anında birleşip Tutku ile öpüşmeye başladılar. Nam adeta çok sevdiği bir yemeği yer gibi sömürüyordu Anu Ecemin yumuşacık dudaklarını.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasyParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...