Nam... Sen geldin ya benim yanımdasın ya... Hiç bişi önemli değil. Senden bizden ve bebeğimizden başka...
Güzelim...
Uzun uzun öpüştüler. Anu eşini elleri ile yıkadı pakladı.
Nam Şin, onu kendini havluya sarıp yatağa yatırmadan güzelce giydirdi.
Saçlarını tarayıp koynuna yatırıp, kokusunu içine çekip aylar sonra, huzurlu bir uykunun keyfine bıraktı bedenini....
_______________________________________
Güzelim... Uyan hadi... Birlikte kahvaltı yapıp sarayımıza dönmeliyiz.
Hımmm birazcık daha uyuyum lütfen...
Nam şin eğilip artık kocaman olmuş göbeğini öpmeye başladi Anu Ecemin. İçerden oğlundan bunun karşılığı tekmeler kazanınca....
Ama bu haksızlık, hile yapıyorsunuz baba oğul... Özledi oğlun tabi kullan bunu bana karşı.
Ay yüzlüm. Ordu şehrin dışında beni bekler.
Neden? Ben bilmiyorum sevdiğim girip kavuşsalar ya ailelerine!
Olmaz güzelim, tahammül gereği Han ordunun başında hep birlikte girerler şehre. Bizzat kumanda ettiğim gibi birlikte girmem gerek.
Özür dilerim Han'ım.. Sen git git. Yazık aileleri bekler ben söz yerim yemeğimi.
Hatta bir kez de sarayda seninle yerim. Git git beklemesin eşleri bebekleri.....
Muah.. Ahh ahhh çok şanslı biriyim ben. Tamam ben gidiyorum. Siz geldiğimiz gibi gizlice geçin Saray'a...
Beni orada karşılaman icap eder!
O zaman hemen bizde çıkalım Saray'da yerim bende, dur dur kızma sütümü içer öyle çıkarım.
Yakılıklı Han'ım... Kaşlarını çatma çirkin bile olmamıyorsun.
Ahh ahhh... İnsan sana kıyıp kızamıyor bile. Ben Yezite talimat verdim. Haydi yola revan olalım.
..
..
..
Bir süre sonra gizli bir şekilde Saray'a girmişlerdi. Direk Has daireye geçmişlerdi. Sima hızlıca Valide Sultan'ın dairesine gidip haber verdi.Çok kısa bir sürede önden Umay Sultan, arkasında Çisem Sultan daireye giriş yaprılar.
Umay Sultan: ohh gök tengri korusun! Oğlum hoş geldiniz yuvanıza... Bu ne güzellik...
Çisem: Zaten güzeldi, yeğenim dahada güzellik katmış Sultanımıza... Çok özlemiştik...
Pina: Sultanlarım, Han'ımız şehre giriş yapmışlar. Haremde karşılamak icap eder.
Pina.... Ben çok açım, yemek yemeden çıktık ama....
Pina: Sultanıma layık siniler donatıldı, teşrifi bizi bekler haremde!
Yaaaa... Validem... Çok seviyorum sizi....
Umay Sultan: Oy kıymetlimiz, bende seni çok özledim ve seviyorum hadi gidelim de daha fazla aç kalmayın.
Çisem: ayy sana anlatıcak ne çok dedikodum birikti bilsen!
Anlatırsınız, Sultan'ım bende keyifle dinlerim.
Haremde çariyeler içinde sofralar kurulmuştu. Any Ecemin hareme girdiğini gören çoğu cariye fısıldaşmalara başlamıştı. Aylardır ortada yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasyParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...