İyi etmişsin validem, çok sağolun. Sevdiğimi yalnız bırakmadın.
Ayvaz.... Hımmm seni çok seviyorum bebeğim...
Umay Sultan: Ayvaz kim oğul?
Ayvaz, Torunun validem. Anu Ecem ezjerha koynunda uyurken gördü adı ile birlikte rüyadında!
Umay Sultan: Ne kutlu bir haber! Haydi geç eşinin yanına dinlen, ben daireye dönüyorum.
Anu Ecemi göğsüne çekip uykuya daldı Nam Şin.....
______________________________________
Bir kaç saat sonra Anu Ecem bir sancı ile uyandı. Eşi yanında uyuyordu. Geçer diye bekledi.
Ahhhh.....
Anum, ne oldu güzelim?
Ahhh, Nam sancım... Çok sancım var. Sanırım altına yaptım!
Üstlerindeki örtüyü kaldırınca suyunun geldiğini anlamışlardı.
Nam, gitme! Ahhh bizi bırakma!
Ağalar! Tez Hekime ve ebe kadına haber verin! Sultanım doğuruyor!
Burdayım sevdiğim, korkma yanındayım.
Daha vardı, daha erken! Bebeğim!!!!
Çok kısa sürede Hekim ve ebe kadın gelmişti. Han dan çıkması istendi. Anu elini asla bırakmıyordu.
Olmaz! Yalnız doğuramam!
Umay Sultan: Geldim oğlum, geldim annem. Nam Şin çık ve dışarda bekle bizi!
Validem... Korkuyorum! Bırakmayın beni bebeğim....
Hekim: Sultanım sakinleşin! Herşey yolunda şuan doğum yolunda Şehzademiz.
Umay Sultan: Ben ne elini ne de seni bir an olsun bırakmam Anum. Hadi oğlum dayan.
.
.
.
Aradan saatler geçmişti.Nam Şin içeri giremiyordu. Yezit ve Ahterle çalışma odasında haber bekliyorlardı.Yezit, ilk kez korkarım! Gök Tengri almasın onları benden!
Yezit: Han'ım, Tengri'nin müjdesidir Sultanımız ve Şehzademiz! Sağ salimen kavuşucaksınız.
Ahter: Sultanımız çok güçlü, Şehzademiz de sizin soyunuzdan! Korkunuz yersiz Han'ım.
Umarım...
Kapı çalınıp içeriye gülümseyen bir Sima girdi.
Sima: Müjdeler olsun Tengri ye... Ulular duysun bu kutlu haberi. Sultan'ım nur yüzlü bir aslan doğurdu.
Sima dile benden ne dilersen! Tengri ye adaklar adadım. Anum nasıl?
Sima: Sultanımın sağlıdır dileğim. Yorgun, lakin hekim sağlıklı der ikisi içinde. Umay Sultan sizi çağırdı.
Nam Şin koşar adımlarla Has daireye girdiğinde, yataklarında yatan iki güzelliğe hayran hayran baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasyParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...