Bende seni seviyorum Nam... birde ney sevdiğim?Doğrudur, değildir bilmem... lahitlerde ilk gecenin sonunda gebe olacağınla ilgili rivayetler vardır.
Çok dikkat edesin kendine ... validemin yanından ayrılmayasın.
Anu kıkırdayarak onayladı eşini... direk Pina gelip Anu Ecemi hareme götürdü... harem merdivenlerinden inerken tüm gözler üzerindeydi.
————————————————————————
Umay Sultan, Anu Ecemi büyük bir Sevinç'le karşılamıştı.
Umay Sultan: Hoş gelmişsin Sultan oğlum...Pina derhal sofrayı kurdur. Bu kez doymadan kalkmak Yok!
Göz kırparak söylemişti son cümleyi. İşte o an anladı bu Saray'da hiç bir şey gizli kalmazdı.
Validem, bana biraz buradaki düzeni anlatır mısınız?
Umay Sultan:Harem kral ve Han'lar için uygun eşlerin yetiştirildiği bir özel topluluk ismidir.
Umay Sultan:Bazen bu iyi yetişmiş kız ve erkeler önemli devlet görevlileri ile evlendirilir.
Umay Sultan:Harem sanılanın aksine sadece Han' a hizmet etmez! Hanedan soyuna hizmet eder.....
Nasıl yani validem? Anlayamadım.
Çiğsem Sultan: Şöyleki şirinlik... Han soyu haremdekilerden, gözdeler hariç yararlanır. Nam Şin elini sürmeyince tüm harem bana kaldı...
Umay Sultan: Çiğsem... hiç arda kalmamış sende....
Çiğsem Sultan: Merhaba Sultanım, ben Çiğsem Sultan! Han Eşinizin biricik kardeşiyim. Dün düğününüz planlı değildi o yüzden yetişmek mümkün olmadı...
Çok memnun oldum Sultanım...
Çisem Sultan:Validemmm bu pek bir şirin... tıpkı lahitte anlatılan gibi... aaa gebe olabilir diymi?
Anu Ecem bu kelamlardan utanmıştı. Ama hakta vermişti..... o müjdelenen kişiydi....
Umay Sultan: Sen bakma oğlum bu deliye... hayırlısı yazgınızda ne varsa onu verir tengri... ilk geceden olucak diye bir kaide yok...
Çiğsem Sultan:Çok açıktım, daha akşam için zevce seçiçicem....
Anu bu açık sözlü genç kadını sevmişti. Çok güzel bir kadındı Çiğsem... tıpkı Han' a benziyordu...
Umay Sultan: Pina kalfa donatın siniyi, sonrada istediğim kumaşlar getirilsin!
Umay Sultan:Sultanınızın seçip beğendiği tez dikilip hazır edilsin.
Pina: Emredersin sultanım... birde has daireyi zevkinize göre tamam edelim sultanım sizin uygun gördüğünüz vakitte...
Valide sultan dikkat kesilip dinliyordu şimdi belli etmeden...
Neden Pina kalfam? Has daire öyle güzelki kıyıp neresini bozayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasyParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...