Seni Tengrim korusun ay yüzlüm... bıraktığım gibi bulmak tek emelim... zaferle dönmek sözüm olsun...İki farklı yoldan kalpleri bir ayrıldılar Saray'dan....
Yezid'in ayarladığı ev oldukça güzel ve fırsatı. Herşey düşünülmüş ona göre hazır edilmişti.
Anu ve oğlu burada güvende olacaklardı...
—————————————————
Anu Ecemin hamileliğinde 3 aya girilmişti. Tüm Saray halkı Anu'yu dairesinde korunuyor biliyordu.
Valide sultan her gün has daireye gidip bir müddet orada kalıyordu. Acemlere Han'ın savaş için ülkeden çıktığı haberi gitmişti.
Acem kralı Şayen Ebu Salim, Han topraklarına yaklaşırken çok rahattı.
Akad topraklarındaki adamlarına emir vermiş, Anu Ecemi kaçırıp yanına getirmelerini beklemekteydi.
Saray'da önlemler alınmış, Acem casusları kıs kıvrak yakalanmıştı.
Şayen Ebu Salim 'in yedek planı vardı... içerdeki Acem casusları bu durumda Has odadaki Anu'yu öldürme emri almışlardı.
Kaçırtmıyorsan katlet! Tam acemlere göre bir kahpelikti. Evdeki hesap yine ellerinde kalmıştı.
Üst üste başarısızlık haberini alan Kral telaşlanmıştı. Akadlar kapısına dayanmıştı! Amacı kazanamayacağı bir savaşa girmek değildi.
Lakin Saray'ının konumuna çok güvenmekteydi...
Nam Şin Han sonunda tamda Saray'ın önündeydi, elçi gönderip buyruğunu iletti.
Elçin'in ağzı
Ben Akad imparatoru Nam Şin Han;
Sınırları Fırat ve Dicle'nin ufkundan geniş ,ucu bucağı olmayan mezapotamyanın tek hakimi ve hükümdarı!Şehrin teslimini halinde kan dökmeyeceğime Gök Tengri adına söz veririm!
Yaptığınız kahpeliği yok sayacağım! Esir ettiğiniz her bir Akad soyu için 50 altın pata ödemenize hükmettim!
Saray'ıma düzenlediğin suikastçilerin şimdi ne su kuyusunda sonsuzluk uykusundadır.
Sana iki saat müddet! Ya taş taş üstünde bırakmam! Yada sulh yolu ile Soydaşlarımı senden alırım!
Bu işin sonunda sadece soydaşlarımı almakla kalmam, kellenide alırım!
Buyruğumdur!
Akad imparatoru Nam Şin Han
Şayen Ebu Salim öfkeden deliye dönmüştü. Evet namını duymayan yiğitliğini bilmeyen yoktu.
Yoktuda kale surlarını nasıl aşmayı planlıyordu bu adam? Yıllarca dayanacak stokları vardı kralllığın...
Gereksiz Halk dışardaydı nasıl olsa. Bu fikirle gülümsedi ve teklifi red etti. Nasılsa bu süreçte çok kıymetli eşini bulup, ona karşı kullanırdı.
Nam Şin bir kaç hafta hiç bir saldırı yapmadan sadece casus avlayarak Şayenin habersiz ve panik halinde hata yapması için bıraktı.
Halbuki Anunun tertibini hazırladığı Mancılık ve ok kuleleri burada yeniden birleştiriliyordu.
Anunun dahiyane fikri, Nam Şin 'in pratik zekası.... ölümcül bir kombinasyon olmuştu.
Sonunda kule ve Mancılık hazırdı. Gece uykuda gaflette baskın verme fikri ile ilk ateş topunu surlardan Saray'ın avlusuna yolladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantasyParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...