B. 14❤️‍🔥

867 71 69
                                    

Karnını öptü, belinden hançerini çıkarttıp eline kesik atmadan Anu nun karnını açtı.

Tengrim oğlum üstüne and içerim ki ne senden sonra, ne seninleyken ne savaş meydanında nede hareminde... Gözüm bile kimseye değmedi.

Yalansa Tengri beni sizinle sınasın!

Tamam Han'ım, yemin içtin.... Sözün Tengri katında bağladın, ahhhh....

Şşşş tt geçicek bitanem.... Nerde kaldı hekim!

______________________________________

Hekim: Han'ım... Kırkulacak bir durum yoktur. Bir süre birlikte olmamanızı öneririm... Dinlensin Sultan'ımız...

Tamam çıka bilirsin.... Anummm bak korkulacak hiç bişi yok. Hadi biraz uyu dinlen.

Çok kırgınım sana.... Ama girme! Bebeğimizin seni hissetmeye ihtiyacı var, benimde....

Gitmem ay yüzlüm... Alıcam gönlünü...

Anu Bam şinin koynunda uykuya daldı.

O sırada Harem

Çisem:Pina kalfa, yeni gelen oğlanları ne vakit görebilicem.

Pina: Sultanım önce Han...

Çisem: Pina.... Sanki yıllarfır yüzlerine bakmış gibi.. Göster bakalım bu akşam birini seçelim.

Paravanın ardından dizilmiş 3 yeni cariyeyi inceliyordu Çisem.... Onu gördüğünde içini bir heyecan kapladı...

Çisem : Pina.... Şu.... Esmer olan! Onu hazırlayın! Odamda bekliyorum.

Pina: Emredersiniz Sultanım...

Genç oğlan halkın içinden harem için gönüllü olan kimsesizlerdendi. Bembeyaz teninde siyah uzun saçlar...

Pena: Ahter, hazırlanasın... Bu gece Çisem Sultan'la Habere gireceksin.

Ahter: emredersiniz....

Hamama gidip güzelce yıkanıp temizlendi. Hoş kokular sürüp giyinip süslendi. Şimdi hazırdı.

Çisem ikisi için sofra kurdurmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çisem ikisi için sofra kurdurmuştu. Kapı çalınıp, içeri Ahter girdi bsşı önünde...

Çisem: Kaldır kafanı ve yanıma gel lütfen....

Ahter karşısında orta yaşlı bir kadın bekliyordu. Oysa dünya güzeli bir genç kadın onu inceliyordu.

Çisem: Bakman bitti mi? O vakit gel.

Ahter: Affedin Sultan'ım...

Çisemin yanına oturdu, genç delikanlı... Çisem parmaklarını açıkta kalan göğüste gezdirdi. Zevkten içi ürperdi Ahterin...

Altın ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin