B. 10

845 72 64
                                    

Komutan: Han'ım... bu bir tuzaktır! Mesele sizi Anu Sultanımızdan uzaklaştırmak zaafınızın farkındalar onu almak ve size karşı kullanmak amaçları!

Bunu bilmediğimi mi düşünüyorsun? Derhal savaş hazırlığına başlansın!

Yezit:Buyruk Han'ındır.

Komutan:Buyruk Han'ımızındır.

O sırada her şeyden habersiz keyifle yemeğini yiyen Anu Ece gelecekteki savaştan habersiz huzurun tadını çıkartıyordu.....

_______________________________________

Han Sima ile sohbete dalmış Anu Ecemi hayranlıklı seyre dalmıştı.

Ahhh Han'ım ne zaman geldin, hiç duymadım.

Tatlı sohbetini bölmek istemedim güzelim.

Sen çıkabilirsin Sima...

Sima: Buyruk Sultan Han'ımındır.

Benim ay yüzlüm, güzel eşim gel yamacımada seninle konuşalım.

Kötü bir şey mi var.... ne oldu sevdiğim?

Ellerini usulca aşık olduğu çehrede gezdirirken derin derin nefes aldı.

Acemler .... rahat durmuyorlar Fırat yakınındaki köylere pusu kurup, kadın ve çocukları esir düşürmüşler...

Güzelim seni bu halde....

Elbette gideceksin! Gidip Akad imparatorluğuna yapılan hiç bir yanlışın cevapsız kalmadığını cümle aleme göstereceksin!

Ben seni hak edecek ne iyilik ettimde, Gök tengri seni baba hediye etti?

Han'ım... bu bir tuzak gibi geldi gözüme...

Haşa gitme, başkası gitsin zinhar aklımdan geçmedi. Lakin oyunlarına oyun tertip etmemek saflık olmaz mı?

Nasıl bir oyun Anummmm? De bakalım o güzel aklında hangi tilkiler dans etmekte?

İşine karışmış saymazsan Han eşim çalışma odana geçip aklımdaki tertibi anlatmak isterim.

Muah yerim senin aklını çocuk! Gidelim bakalım....!

Çalışma odasındaki masada sınır köyleri ve Acem krallığının haritası seriliydi.

Çalışma odasındaki masada sınır köyleri ve Acem krallığının haritası seriliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Müsade var mıdır Han'ım?

Buyur Sultanım... sınır köylerimizde Demirci ustalığı hayli gelişmiştir. Okçularımızın koruyacak merdivenli kuleler inşa ettirelim hızlıca...

Ve mancınık, surları yıkmamızı kolaylaştırır. Tıpkı değirmende su ilke dönen çarklı bir sistem!

Önleri sur arkaları denizdir! Buna güvenmekteler. Bizim saldırı stratejimiz bu olmalı Nam Şin! Onları güvendikleri yerde bozguna uğrata biliriz.

Altın ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin