O sırada Anu;
Yezit: Sultanım... Han'ımdan müjdeli haber geldi. Zaferle evine dönmek için yola çıkmışlar...
Gök Tengri adaklarımı kabul etti. Çok güzel bir haber bu bir kaç haftaya kavuşuyoruz babamıza oğlum...
Şimdi sevdiğinin yolunu huzurla bekleme vaktiydi. Nam şin gelmeden Saray'a dönmek akılllıca olmazdı.
Anu Ecem 6 aylık olan oğlu ile sevdiğinin yolunu gözlemeye koyuldu..
_______________________________________
Şehir Nam Şin ve Ordusu'nun zafer haberi ile çalkalanıyordu. Anu hamileliğinin 6 ayını geride bırakmıltı. Hareketleri artık daha yavaştı.
Heyecanla sevdiğinin dönmesini bekliyordu. Beklemekten başka hiç bir şey yapamıyordu.
Buradaki tek eğlencesi Sima ve Yezid'in bir birlerine yaptıkları kurları izlemekti.
Nam şin döndüğünde bu konuya el atıcaktı. Simanın sesi ile o tarafa ilgisini verdi.
Sima:Ayy gördün mü ebe hatun yine o kurt köpeği bahçededir.
Ebe: Sima kalfa sana iyi saatte olsunlar gelmiş ben sana diyim, yoktur bahçede Yezit komutandan gayri kimse...
Ne oluyor Sima niye azar yersin ebe hatundan?
Sima: Sultanım Sultan'ım deli çıkıcam. Hele siz bakın bahçeye...
Söylediği şeyin saçmalığı ile başını öne eğdi.
Sima: Affedin Sultan'ım... Boş bulundum. Yoksa ne haddime...
Biz bizeyiz Sima kalfam, bakım seni bu denli çıldırran neymiş?
Sima: VarolasınVarolasın Sultan'ım... Aha tam ordadır Yezit komuranımın ardında...
Anu Ecem işte o an anlamıştı neler olduğunu... Gülmeye başladı.
Sima... Senin ruh hayvanın neydineydi?
Sima: Tilkiii...
Tilkin, kurd köpeğini gördüğü vakit ne eder? Nasıl davranır?
Sima: Heyecanlıdır, güvenir ona bende garip serim bu durumu ya, neden soguladın bu kadar?
Bekleyesin hele.... Yezit komutan!
Yezit: Emredin Sultan'ım...
Gel az yukarı...
Yezit gelip emir beklemeye başladı.
Komutan şimdi ben sizden kapının oraya kadar uzaklaşacağım. Sana sualler ederim, dürüstçe gördüğünü diyesin!
Yezit: Buyruk Sultan'ımın...
Anu usulca uzaklaştı yanından kör noktaya kadar. Simaya seslenip gelmesini söyledi.
Yezid'in tavırlarını kontrol ediyordu Anu... Yezit şaşkınlıkla açtı gözlerini temkinli bir şekilde Simaya adım atıp yanına çekti.
Yezit, korkmayasın! Bana imdi ne gördüğünü diyesin!
Yezit: Sultan'ım tüyleri pas parlak, güzel mi güzel bir tilki görmekteyim. Lakin zararsızdır.
Sima kalfa, ardına bakıp, bana diyesin ne görmektesin?
Sima: Heh işte o asil, cabbar kurt ilerdedir Sultan'ım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çağ
FantastikParalel Evren'de geçmektedir.❤️ Akad imparatorluğu zamanını,Sümerler'in altın çağını anlatmaktadır. Ülkenin kurucusu Sargun efsanelerde geçen dünyaya hükmedecek doğurgan erkeğini bulmak için Saray'da erkeklerden oluşan bir harem kurmuştur. Sadece Sü...