B. 9

932 75 90
                                    

Güzelce temizledi, Bebeğini..... kucağından bir an olsun indirmeden sarıp, kurulayıp giydirdi. En son saçını öpüp,

Haydi güzelim, şimdi yemek zamanı istersen yatar uyursun Anum.....

Nam Şin...... çok teşekkür ederim.

Neden eşim, bu teşekkür?

Beni çok güzel sevdiğin için! Seni seviyorum....!

Han'ın ay yüzlüsü.... Canım yoluna

_____________________________________

Han'ın verdiği emirle, has daire Sima, harem dairesinde Pina Anuyu bir an olsun yalnız bırakmıyordu.

Validem..... Bu hep böyle mi olucak? Siz bir şey söyleseniz Han'ıma....

Kadın dudaklarını büzerek tatlı tatlı konuşan oğlanın hafif tombullaşmış yüzünü sevdi.

Umay Sultan: Güzel oğlum, hepsi senin ve bebeğinin güvenliği içindir. Asma o ay yüzünü...

Çisem Sultan: sıkıldın mı? Eğlence tertip edelim mi?

Göz kırptı Anuya.... İkiside bana bu gece eşlik edicek birini seçelim demek olduğunu biliyorlardı.

Umay Sultan: Pina; bir eğlence tertip et! Çicem Sultan için... Şimdi Sultan'ım o tabaktaki meyveler biticek!

Doydum ama nolur yediğimi söylesek Validem?

Umay Sultan bir kahkaha atmış, uzun zamandır onu böyle keyifle gülerken görmeyen Çisem Sultan bile şaşkınlıkla bakıyordu.

Umay Sultan: şu masul masum konuşmaların yok mu! Bu saray kimin ay yüzlüm?

Han'ımınnnnnn....

Çisem Sultan: onun haberi olmaması ihtimali var mı güzellik?

Bakışlarını Pina kalfaya dikti bu kez Anu....

Pina: Sultanım, buralarda bir deyiş vardır... Emir demiri keser!

Hıhh beni mi kesiceksin şimdi Pina! Bebeğim var ama hıçk hıçk nolur ona bişi olmasın hıçk.....

Pina kalfa dahil herkes şok olmuş Anuya bakıyordu. Valide sultan telaş yapmıştı.

Umay Sultan: o biz söz oğlum, kimin haddine sana dokunmak! Anu ağlama oğlum...

Ama ama o dedi ki hıçk hıçk....

Pina: Hiç olur mu Sultan'ım sizi canım pahasına korurum ben. Yanlış anladınız....

Anu valide Sultan'ın göhsüne yapışmış biraz daha sakinleşmeye çalışıyordu.

Ben hıçk, birazcık böyle hıçk.... Kalsam olur mu?

Umay Sultan: Ah güzelim olur tabi olmaz mı hiç. Gel bir yudum su iç öyle uzan kucağıma dinlen!

Su içtikten Sonra sakinleşmiş Validesinin kucağında uyuya kalmıştı. Kucakladığını hissettiği an panikle açtı gözlerini....

Nolur nolur kıyma Bebeğime!

Sultanım, benim Nam Şin! Korkma güzelim.... dairemize götürüyorum seni.

Hıhı ben ben kötü rüyalar gördüm Han'ım... korktum, çok korktum!

İyice eşine sokuldu kedi misali... Nam Şin başını öptü sevdi dairelerine gidene kadar.

Yataklarına yatırmak istediğinde izin vermedi Anu Ecem!

Gitme sakın! Küserim!

Oy oy o ne güzel bir tehdit öyle güzelim. Gitmem Ohh mis kokunla sarhoş olurum böyle....

Altın ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin