B. 21

718 71 119
                                    


Hahahaha..... Karşımdaki senken daha azı ne mümkün sevdiğim...

Bir tür daha o vakit hımmm...

Azgın Sultanım! Sen işte içinden çıkmam ben...

Görelim Han'ım... Ahhhh.....

Sabaha kadar sevişmişlerdi... İkiside biliyor ve hissediyordu. Bu işin sonunda bebek kaçınılmazdı.

_______________________________________

Bir kaç gün sonra

Kozaya imparatorluğundan  ulaklar gelmişti. İmparator Otto ziyaret ve ticaret antlaşması yapmak için İmparatorluğa gelmek istediğini belirmişti.

Nam Şin Han, kendi halinde geçim kaynakları denizcilik olan bu krallıkla ticaret yollarını birleştirmekte en azından bu konuyu görülmekte bir sıkıntı görmedi.

Ulakla olumlu bir cevap yolladı Otto Han'a. Bir hafta içinde gelmeleri bekleniyordu.

Ayvaz bu havadis geldiğinden beri dahada yaramaz olmuştu. Ele avuca sığmıyordu.

Anu Ecem bir kaç gecedir aynı rüyayı görmekteydi. Yemek esnasında Ayvaz yine rahat durmamış çorba kasesini annesinin eline dökülmesine sebep olmuştu.

Ahhh.... Yandım şilim soğuk su tez getirsin!

Annim şok özüy diyeyim. Canı ayıyo annimin...

Ayvazın gözyaşı bir yandan, elinin sızı diğer yandan zorluyordu Anu Ecemi.

Güzel oğlum çok acımıyor, tasalanma geçer şimdi.

Sima hekime haber vermişti. Şilim buzlu şu kasesi getirmişti Sultanı için.

Elini kaseye koymak acısını almıştı azda olsa. Ayvaz annesinin göğsüne kapanmış ağlıyordu.

Annimmm annimmm.... Şok acıyo biliyom men.

Meleğim, geçti bak gerçekten sızlıyor sadece. Sen ağlayınca asıl benim canım acıyor şehzadem.

Tayam... Ağlamıycam acımasın.

Tamam güzel oğlum. Sen neden bu kadar heyecanlısın bu sıralar.

Anmim men aykadaş geycek bana ona heyecan vaptım.

Hımmm ne arkadaşı oğlum?

Şok şok fazla kuyruklayı olan biy hayvanı vay onun köpek gibi adını bilmiyom. Baba biliy ona sorayım mı?

Hımmm tilki bitanem. O hayvan tilki...

Tiyki... Aykadaşımın tiykisi var şok güzel ama.

Bu arkadaşın kız mı erkek mi oğlum?

Peri gibi annim tız....

Anladım güzelim. Şimdi şilim kalfa seni perinin yanına götürsün oynayın güzel güzel.

Yaşaşınnnn.... Gideyim men...

Git sen.. Öp öyle git ohhh mis oğlum.
.
.
.
Ay yüzlüm neden haber vermedin? Yaralanmışsın!

Oğlumuzun yaramazlığı Han'ım. Ufak bir kaza krem sürdü hekim.

Sargılı eli tutup öptü Nam Şin. Sevdiğine sımsıkı sarıldı.

Sultan'ım, artık anlatıcak mı eşine içindeki bu sıkıntının sebebini?

Ahhh Nam, herşeyi de hisset hemen.

Altın ÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin