MagazindeBugun: Geçtiğimiz günlerde ünlü oyuncu Özgür Dinçer'in, üzücü ve herkesi şok eden bir haberini duyduk. Yakışıklı oyuncu, oyunculuk kariyerini bitirip okuduğu bölümden devam etmeye karar vermiştir. Duyanları şok eden bu haber insanlarda epey merak uyandırdı. Sizce genç oyuncu neden oyunculuğu bırakmak istiyor?
ozgurunhayatiniozgurbirakin: NE DEMEK BİR DAHA TELEVİZYONDA AŞIK OLDUĞUM ADAMI GÖREMEYECEĞİM!?ozgurunozgurfani: Adam haklı aga. Ben de onun yerinde olsam bırakırdım bir süre sonra oyunculuğu. Bir yerden sonra sürekli kameraların önünde olmak da boğar insanı.
ozgurvedinc: Özgür fanları= Nereye gidiyorsun!?
Özgür: Gidiyorum!204: Evet ülke sonunda boş bir oyuncudan kurtuldu. Şimdi sıra diğerlerinde inşallah.
944: Bence oyunculuğu gayet güzeldi. En azından Kerem Bursin'den daha iyiydi ama isteksizliği gözlerinden bile belli. Umarım kendisi için iyi bir karar olur.
738: Ne okuyor acaba?
➥ 379: Bu çocukta niyeyse bir mimar havası var.
➥ 738: Ne saçmalıyorsun aq? Bende de doktor havası var o zaman amk.628: İnsta kitlesi yine gergin.
137: Bu kim aq?
➥ 520: Anan kanka.Instagram'da öylesine gezerken gördüğüm haberle gerçekten haberci ablamızın/ abimizin dediği gibi şoka uğramıştım.
Tamam Özgür'ün oyunculuğu bırakıp okumaya devam edeceğini biliyordum ama bunu bir tek bana söylediğini söylemişti. Bu haber gökten düşmemişti ya.
Hızla gözlerim haberin altındaki yorumları okurken, hangi bölümde okuduğunu bilmemelerine şükür etmiştim.
Dikkatle yorumları okurken Özgür'den bir mesaj gelmişti. Hemen mesajı açıp baktım.
2 Ocak Cuma
Özgür: Bunun için mi ısrar ediyordun?
Siz: ne?
Özgür: Diyorum ki, haber yapmak için mi kendimi sana açmam konusunda ısrar ediyordun?
Siz: saçmalama istersen Özgür. Böyle bir şeyi neden yapayım?
Özgür: Neden yapmayasın?
Özgür: İlk konuştuğumuzda böyle bir şeyden bahsetmiştin.
Siz: Özgür ne diyorsun sen?
Siz: Hem ayrıca çok mantıksız. Haber sen bana söylemeden önce yayımlanmış.
Siz: Demem o ki burada gereksiz yere beni suçlayacağına gidip nerede hata yaptığına bakmalısın.
Siz: Umarım bunu yapanı hemen bulursun.
(Görüldü.✓✓)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Haberi | texting
ChickLitOzgurDincer: Bunu kimseye duyurmazsın umarım. (03.42) kirmizibalikgolde: şansına küs. (03.42) OzgurDincer: ? (03.42) kirmizibalikgolde: çünkü ben bir gazeteciyim. (03.43) (görüldü.✓✓) OzgurDincer: Ne? (03.45)