Uruvi

285 23 5
                                    

𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 , 𝐀𝐠𝐧𝐢, 𝐀𝐫𝐣𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐚𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐚𝐦 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 . 𝐊𝐚𝐫𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐞𝐥𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐊𝐮𝐫𝐮 𝐊𝐮𝐦𝐚𝐫 , 𝐀𝐫𝐣𝐮𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐟 𝐊𝐫𝐢𝐬𝐡𝐧𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐠𝐧𝐢 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐨𝐟 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐟 𝐍𝐚𝐤𝐮𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐚𝐡𝐞𝐝𝐞𝐯.
𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 , 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐢𝐧 𝐊𝐚𝐥𝐢𝐲𝐮𝐠𝐚 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐊𝐚𝐫𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐠𝐧𝐢 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬.

_______________________________________

𝐀𝐠𝐧𝐢'𝐬 𝐏𝐎𝐕

" Damn Maa !!...Why he is coming with us ?.." I asked in irritation when I realized Mahamantri Pratyush is also coming with us. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑔𝑢𝑦 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑒𝑠 , 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑎𝑙𝑙 , 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑀𝑎ℎ𝑎𝑚𝑎𝑛𝑡𝑟𝑖 𝑑𝑢𝑡𝑖𝑒𝑠 , ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑎𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑚𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑏𝑜𝑑𝑦𝑔𝑢𝑎𝑟𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑀𝑎𝑎 ℎ𝑎𝑑 𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑜 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡.., 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑎𝑙𝑙, ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 ℎ𝑒𝑟𝑜 𝑤ℎ𝑜 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑚𝑦 𝑜𝑟 𝐵ℎ𝑎𝑖'𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 , 𝑡ℎ𝑖𝑟𝑑 𝑜𝑓 𝑎𝑙𝑙 𝑤ℎ𝑒𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝐼 𝑡𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ ℎ𝑖𝑚 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑤𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑚𝑜𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑒ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑣𝑖𝑙𝑙𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛𝑡 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑙𝑒𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒. 𝐹𝑜𝑢𝑟𝑡ℎ 𝑜𝑓 𝑎𝑙𝑙 , ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 , ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑡𝑒𝑟𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑛𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑀𝑎𝑎 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑟𝑎𝑖𝑠𝑒𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑖𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 ℎ𝑒 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑛𝑒𝑟𝑣𝑒𝑠 , 𝐼 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝐼 𝑎𝑚 𝑗𝑒𝑎𝑙𝑜𝑢𝑠 𝑜𝑓 ℎ𝑖𝑚.

" He havent went to Panchal for a long time. Your Mamashri wants to see him as well , as much as he wants to see you.." Maa replied with a chuckle . I rolled my eyes and glanced backward at Pratyush and he winked at me. 𝑆𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 !!...

We are now on our way to Panchal. I and Mahamantriji are riding our horses and Maa is in palanquin.

𝐇𝐚𝐬𝐭𝐢𝐧𝐚𝐩𝐮𝐫

𝖁𝖎𝖙𝖙𝖊𝖗 𝕾𝖜𝖊𝖊𝖙 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  [ SEQUEL OF BROKEN QUEEN]Where stories live. Discover now