Agni realizes she is born to rule

278 24 1
                                    


AGNI'S POV 

" 𝘞𝘪𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘮𝘦 , 𝘈𝘨𝘯𝘪 ?..." 𝘐 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘣𝘰𝘲𝘶𝘦𝘵 𝘰𝘧 𝘳𝘦𝘥 𝘳𝘰𝘴𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 , 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦..𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘢 𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘳𝘢𝘥𝘪𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦.

" 𝘉𝘶𝘵 𝘸𝘩𝘰 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 ?....𝘐 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘯 𝘐 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘺𝘰𝘶 ?..." 𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 

" 𝘙𝘦𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘈𝘨𝘯𝘪 , 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘮𝘦 !....𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 , 𝘣𝘢𝘣𝘺.....𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘣𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳 !.." 𝘏𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘥𝘦𝘥 , 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦.

 " 𝘉𝘶𝘵-" 𝘐 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦 𝘮𝘺 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘦𝘯𝘦 𝘪𝘯𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 , 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘵 𝘣𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 . 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 , 𝘴𝘪𝘹 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦 . 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘴𝘪𝘹 𝘮𝘦𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘮𝘢𝘭𝘦'𝘴 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘵𝘵𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵𝘴 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘢 𝘣𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦'𝘴 𝘩𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘪𝘯𝘤𝘳𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘯𝘰𝘸.𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘧𝘢𝘥𝘦𝘴 𝘵𝘰𝘰...𝘈𝘴 𝘐 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘯𝘦𝘢𝘳𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘭𝘩𝘰𝘶𝘦𝘵𝘵𝘦 , 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘔𝘢𝘢 !!....𝘉𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩. 𝘏𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥.𝘈𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘮𝘦 , 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘨𝘩𝘦𝘥 𝘴𝘱𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘳𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘢𝘭𝘭. 𝘐 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘭𝘢𝘱.

𝖁𝖎𝖙𝖙𝖊𝖗 𝕾𝖜𝖊𝖊𝖙 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  [ SEQUEL OF BROKEN QUEEN]Where stories live. Discover now