Weird Dream

227 20 2
                                    

𝐊𝐚𝐫𝐧'𝐬 𝐏𝐎𝐕

𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘯𝘰𝘸 .

𝘚𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘢 𝘧𝘭𝘶𝘵𝘦 , 𝘥𝘳𝘶𝘮𝘴 , 𝘷𝘦𝘦𝘯𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘨𝘦𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘯𝘰𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 , 𝘱𝘳𝘰𝘥𝘶𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘮𝘦𝘭𝘰𝘥𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥..

𝘈𝘭𝘭 𝘰𝘧 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘫𝘪𝘯𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘢𝘯𝘬𝘭𝘦𝘵𝘴 . 𝘐 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴  𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘢𝘯𝘬𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘪𝘮𝘮𝘦𝘯𝘴𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴.

" 𝘋𝘦𝘷.." 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘮𝘶𝘴𝘪𝘤𝘢𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘸𝘯𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 , 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘴 𝘪𝘧 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘦𝘭𝘦𝘱𝘰𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘢𝘭𝘢𝘤𝘦'𝘴 𝘙𝘢𝘫𝘥𝘢𝘳𝘣𝘢𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘨𝘰𝘵 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘻𝘪𝘭𝘭𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘭𝘢𝘥𝘺 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘴𝘢𝘳𝘦𝘦 , 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘱𝘦𝘢𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳𝘴 , 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘦...

" 𝘠𝘌 𝘈𝘕𝘛𝘏 𝘕𝘈𝘏𝘐 , 𝘈𝘈𝘙𝘈𝘔𝘉𝘏 𝘏𝘈𝘐 𝘗𝘐𝘛𝘈𝘚𝘏𝘙𝘐 !!!...𝘠𝘌 𝘌𝘒 𝘚𝘈𝘕𝘎𝘏𝘈𝘙𝘚𝘏 𝘒𝘈 𝘈𝘈𝘙𝘈𝘔𝘉𝘏 𝘏𝘈𝘐 𝘑𝘖 𝘠𝘌 𝘚𝘈𝘛𝘐 𝘈𝘈𝘗𝘕𝘌 𝘚𝘏𝘐𝘝 𝘒𝘖 𝘗𝘈𝘈𝘕𝘌 𝘒𝘌 𝘓𝘐𝘠𝘌 𝘉𝘈𝘈𝘙 𝘉𝘈𝘈𝘙 𝘒𝘈𝘙𝘌𝘎𝘐 !!!..." 𝘚𝘩𝘦 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 , 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘷𝘰𝘪𝘤𝘦 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘮𝘦 . 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 . 𝘐 𝘢𝘮 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘶𝘵 𝘮𝘦 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘴𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘰𝘧 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦𝘴.

𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘴𝘩𝘦𝘴 𝘪𝘯𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦 ...𝘐 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘦....

" 𝘚𝘈𝘛𝘐 !!!!!!!!....." 𝘐 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧  𝘮𝘺 𝘭𝘶𝘯𝘨𝘴 .

" SATI !!!!!!!!!!!!....." I yelled and jerked up impulsively. I touched my face and realised that it was all wet due to tears. My breathing was getting uneven..

I looked around and realised that I was still in that same cave full of fog but because I yelled like idiot everyone woke up getting scared.

" Who Sati ?...What Sati ??....Did you saw any demon Rajkumar ?.." I looked at the owner of voice which felt similar to the lady in my dream and saw it was Agni . She was awake and seemed fine but was alerted due to my scream.

𝖁𝖎𝖙𝖙𝖊𝖗 𝕾𝖜𝖊𝖊𝖙 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  [ SEQUEL OF BROKEN QUEEN]Where stories live. Discover now