İlk Gün

109 20 23
                                    

"Evet, ben de ilk gün için heyecanlıyım. şimdi kapatmam gerek, Tenya. Hazırlanacağım." 

"Tamam, okulda görüşürüz!"

"Görüşürüz!" 

 Beyaz gömleğimin düğmelerini ilikleyip kravatımı bağladım. Çantama, dün eklemeyi unuttuğum birkaç şeyi ekledim. 

"Akane, Yoichi!" 

Eniştemin bağırması üzerine aşağı kata, mutfağa indim. Enişteme ve Yoichi'ye günaydın diyip domatesleri dilimlemeye başladım. Ailemde o ve Yoichi dışıda yaşayan kimse olmadığından bize Shota eniştem bakıyordu. Domatesler bitince çayı demliyip salatalıklara geçtim. Yoichi sofraya hemen hemen her şeyi koymuştu. Tostlar da neredeyse pişmişti. 

"Bugün okulun ilk günü, çok heyecanlıyım! Umarım orada birkaç iyi arkadaş edinebilirim!" 

"Haha, Tenya abiden sıkıldın mı yoksa?" 

Vay canına, bugün beni terslemedi.
"Bunu da nereden çıkardın Yoichi?!"

"Ortaokulda Tenya abi dışında kimseyle arkadaş olamayacağını söylüyordun da ondan."

"Oradaki çocukların hepsi gerizekalı tiplerdi. Artık kendi dengim kişilerle aynı sınıfta olacağım. Birkaç yeni arkadaşın kimseye zararı olmaz. " 

"Sana iyi bir haberim var, Akane. Benim sınıf öğretmenliğimi sizin sınıfa vermişler. Kahvaltıdan sonra sınıf listesine göz atmana izin veririm." 

"Aah, harika! Teşekkür ederim enişte!" Bugün ikisi de neden bana iyi davranıyor?

Tostlar pişti. Kahvaltı sırasında pek konuşmadık. kahvaltıdan sonra Yoichi sofrayı kaldırırken sınıf listesine göz attım.

   Vay canına, ilk 3 bizim sınıfta! Ayrıca hiç saldırı puanı almadan geçen bir çocuk da var! Ama hey... Todoroki... Endeavor'un oğlu da mı bizim sınıfta?! O egoistin havasını söndüreceğim. Geçen seneki olayı hâlâ hatırlıyorum. Ortaokuldan Yaoyorozu-san da bizim sınıfta!

"Bu sınıf en iyilerin sınıfı mı, enişte?"

"Hayır, sınıflar daima karma yapılır."

"Bu durumda sınfta bu güçlülerin yanında bir o kadar da güçsüz var, değil mi?"

"Tam olarak öyle değil, yaptığımız sınav sadece birebir ve doğrudan dövüşteki becerilerini sınıyordu. Strateji ve takım çalışması dahil pek çok konuda o güçlü diye bahsettiklerinden üstün olanlar çıkacaktır."

"Mantıklı. Yoichi, bitirdin mi?"

"Neredeyse bitti! Hadi gidelim!"

  Önce Yoichi'yi bıraktık. U.A.'nin önüne geldiğimizde arabadan inerken
"Unutma, orada ben Aizawa Sensei'yim." Dedi eniştem. Kısaca "Tamam," diye cevap verdim.

  Eniştem öğretmenler odasına gitti. Sınıfımı kolayca buldum. Henüz sadece birkaç kişi gelmişti. En ön sıralardan birine geçtim. Tenya'dan önce geldiğime inanamıyorum! Soluma döndüm. Ortaokuldan Yaoyorozu, sol en arkaya geçmişti. "Günaydın, Yaoyorozu-san!"

"Günaydın, Saotome-san! Aynı sınıfa düşmemiz ne kadar da güzel!"

"Evet. Sınıf öğretmenimizin kim olduğuna çok şaşıracaksın! Ah, Tenya. Sonunda geldin! İlk kez senden önce geld- hey, ne oldu sana böyle, yüzün düşmüş. Görüşürüz Yaoyorozu-san!"

Tenya'nın yanına gittim. Çantasını koyup peşimden dışarı çıkarken konuşmaya başladı: "Gelirken babamla telefonda tartıştık..."
.........

BNHA+4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin