All Might Dersimize Giriyor!

73 17 11
                                    

*Medyayı yapmak bir haftamı aldı nsnfjf*

Ne kadar harika! Temel Kahramanlık dersimize cidden All Might giriyor! İlk günden bize dövüş eğitimi vereceklermiş. İkiye iki dövüşler gerçekleştirecekmişiz. Shiori Kagari'yle eşleştim. Düşmanla göz göze gelerek korkutma-öldürme özgünlüğüne sahipmiş. Fazla zihinsel bir güç olduğundan yanında yay ve zehirli oklar taşıyormuş. Eğitim sırasında sadece bayıltıcı zehir kullanmasına izni varmış.

Karşı takımdaysa çoklu kollu çocuk -sanırım adı Shoji- ve... Todoroki! Sonunda tekrar karşılaşacağız, Todoroki! O günün intikamını çok fena alacağım!

5 katlı bir binanın içinde nükleer bir sahte bombayı ele geçirmeye çalışan süper kahramanlar olacağız. Karşı takım ise bombayı korumaya çalışacaklar. Onları yakalayabilirsek de kazanmış olacakmışız. Aslında... Tam tersi. Kötü adamlar takımı biziz. İkinci dövüş bizim aramızda gerçekleşecek. İlk önce Midoriya ve Uraraka'nın Tenya ve Bakugou'yla karşılaşmasını izleyeceğiz. Tenya oradayken bu ikisinin hiç şansı yok.

Bekle, Tenya arkada mı kalacak? Ah, anlıyorum. Midoriya-kun, teneffüste Bakugou'yla aynı ortaokuldan geldiğini söylemişti. Bakugou, okulundan U.A'ye giden tek kişi olmak istiyormuş. Bu yüzden Bakugou'nun ona karşı düşmanca hisler beslediğini söylemişti. Muhtemelen Midoriya'yla bire bir karşılaşmak için ayrılmışlardır.

Sorun şu ki, burası bir boks ringi değil. Kötü adamlar gibi düşünüp plan yapmayı öğrenmeleri gerekiyordu. Evet takımı kahramanlar takımından güçlü olabilir ama eğer kahramanlar sağlam bir plan kurabilirlerse onları yenebilir.

Ah, ilk dövüş başladı! Bakugou kapalı alan dezavantajı yüzünden tüm gücünü kullanamıyor olsa bile çok güçlü. Midoriya-kun onu birkaç kere atlatıyor.

Midoriya ve Uraraka da ayrıldı, anladığım kadarıyla Uraraka-kun Tenya'yı bulmaya çalışırken Midoriya Bakugou'yu oyalayacaktır.

Midoriya, saklanarak ve dövüşten kaçarak ilerliyor. Bakugou ise onu arıyor. Gördüğünde onu öldürecekmiş gibi ilerliyor cidden. Ah bir de bulabilse! Ben orada olsaydım otuz saniyeden kısa bir sürede Midoriya'yı bulmuştum.

Ne?! Uraraka yerini belli etti! Salak kız, gülmenin sırası mı şimdi?! Tenya garip davranıyor olabilir ama sen kahramansın! Ciddiyetini korumalısın! Gerçek bir dövüşte olsaydın çoktan o işlevsiz yeteneğinle ölmüştün!

Tenya, Uraraka'yı bombaya yanaştırmıyor bile. Uraraka'nın gücü kalmadı. Uzun süre dayanamaz. Midoriya'nın bir an önce Bakugou'dan kurtulup desteğe gelmesi gerekiyor.

Ah, cidden ama! Bakugou, Midoriya-kun'u sağlam pataklıyor! Ne yapacaklar? Ayrıldıklarında bir planları varmış gibi görünüyordu.

Ah hayır hayır! Yenilecekler! Uraraka son kozlarını oynuyor. Tenya onu birazdan yakalayacaktır. Süre dolmak üzere. Cidden ne yapacaklar?

Yanımda izleyen arkadaşların da heyecanlandığı belli. Mırıldanmalar ve fısıldaşmalar giderek daha sesli hâle geliyor.

Midoriya-kun artık özgünlüğünü kullanmak zorunda, yoksa kaybedecekler. Şu an Tenya ve Uraraka'nın tam altındalar. Eğer patlamayı yukarı doğru... Evet! Aklımı okudun, Midoriya! Ama hey, kolu çok kötü görünüyor. Umarım çok ciddi bir şey değildir.

Patlamanın etkisiyle yerden fırlayan molozlar, Uraraka tarafından kontrol ediliyor ve Tenya'yı kısıtlıyor. Hangi tarafı tutacağımı şaşırdım ama bu kötü oldu, Tenya. Uraraka fırsattan istifade nükleer bombaya dokunuyor. Kazandılar! Ama ben demiştim! İyi bir strateji kurarlarsa kazanırlar demiştim!

"Bu dövüşün pek gerçekçi olduğunu düşünmüyorum çünkü gerçek bir savaşta düşmanlar daha güzel bir planla hareket edecektir. Ve gerçek bir nükleer bombayı ele geçirmek isteyen kahramanlar da çok daha dikkatli davranacaklardır."
All Might hepimizi 1. dövüş hakkında konuşmak için topladığında böyle dedim.

"Peki bu dövüşte, en olması gerektiği gibi davranan kimdi?" All Might'ın bu sorusunu Yaoyorozu yanıtladı: "Bu dövüşte en başarılı olan Iida'ydı. Sebebi eğitimin şartlarına en çok Iida'nın uyum sağlamış olması.

Bakugou bencilce hareket edip Midoriya'nın peşine düştü. Uraraka'nın gittiğini fark bile etmedi. Ayrıca patlamaları kapalı alan için fazla büyüktü.

Midoriya dar alanda ciddi hasar veren bir patlama yönlendirmesi yaptı. Nükleer bombanın, hemen üst katta olduğunu önemsemedi.

Uraraka ise gülerek kendini ele verdi. Bu hatanın gerçek bir savaşta nelere sebep olabileceğini hepimiz biliyoruz. Ayrıca patlamada ortaya çıkan molozları gelişigüzel İida'ya fırlattı. Nükleer bombayı yine önemsemedi.

İida takım çalışmasına uydu ve nükleer bombanın etrafına Uraraka'yı yaklaştırmadı."

Çok güzel yorumladı. Ciddiyim. Demek istediğim her şeyi kelimelere döktü.

"Doğru, genç hanım Yaoyorozu. Hadi ikinici dövüşe geçelim!"

Ah, doğru! Sıradaki dövüşün bizimki olduğunu tamamen unutmuşum. Kagari-kun'la bir plan bile yapmamıştık! Gergince birbirimize baktık.

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen❤️

BNHA+4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin