Bekle, bugün bizim dövüşten sonra Kagari'yle hiç konuşmadım. Uyandığımda gelenler arasında da değildi. Dövüşleri de izlemiyordu, şu anda da burada değil.
"Hey, Kagari-kun'u gören var mı?" diye sordum.
"Aizawa sensei, sen uyanmadan önce onu yanına çağırmıştı, daha sonra görmedim." dedi Tarou. Tenya'yı da sordum. Revirde, Midoriya'nın yanındaymış. Doğru, yaralanmıştı. Yanına gitmeyi unutmuşum. Ayrıca Todoroki'yi de görmek istiyorum. Onu gereksiz yere hırpalamıştım.
*Hikayenin düzgün ilerlemesi için Midoriya'yı daha erken uyandırıyorum, çaktırmayın XD*
All Might'tan izin alarak onları görmeye gittim. Revir kapısının önündeyim. Kapıyı açtım, Midoriya en sağdaki yatakta oturmuş, Uraraka-san ve Tenya'yla sohbet ediyordu.
- Midoriya-kun, iyi görünüyorsun. Kolun nasıl?
- Teşekkürler Saotome-san. Gayet iyiyim. Recovery Girl bir efsane. Sen iyi misin peki? Iida-kun'dan duyduğum kadarıyla balçığın ve göz sinirlerin yanmış.
- Evet, yandılar. Ama şu an iyiyim, teşekkürler. Uraraka-kun'la birlikte Bakugou-san ve Tenya'yı yendiniz. Tebrikler.
- Teşekkürler, bizim planımız pek gerçekçi değildi ve anlıktı. Duyduklarıma bakılırsa sizin planınız daha güzeldi.
- Evet, teşekkür ederim! Sahi, Todoroki-kun nerede? Pek hatırlamıyorum ama sanırım şurada bir yerde olması gerekiyordu.
Kolumla sol arka tarafı işaret ettim. Uraraka-san cevapladı:
"Biz geldikten birkaç dakika sonra Aizawa Sensei çağırdı." Ben cevap veremeden, revire hızlıca giren Tarou-san konuştu:
"Aizawa Sensei, Saotome-kun'u çağırıyor." Hızlıca Uraraka'ya teşekkür edip Tarou'yu takip ettim.
Okuldan çıkıp, binanın biraz uzağındaki biraz daha küçük bir binaya girdik. Anladığım kadarıyla burası alan açılması için birkaç gün sonra yıkılması planlanan eski bir ek binaydı. Uzun süredir kullanılmadığı belliydi. En azından karanlık değil, diye düşündüm. Düşünmez olsaydım, ışıklar gidip gelmeye başladı. Birkaç saniye tamamen gitti, sonra geri geldi.
Sağdaki ilk kapıdan "Wheeey!" diyerek fırlayan Denki, bana çarpınca ikimiz de yere çakıldık. Tarou kahkahayı patlattı, ben korkudan donakalmıştım. Karanlıktan çok korkarım ve hemen ardından Denki'nin öyle çıkması... Off, tamam. Çok komikti.
Denki üstümden kalktı. "Sao ve Taro gelin wheey!" Zıplaya zıplaya geldiği odaya girdi. Peşinden girdik