Çok soğuk. Üstümde galiba bir örtü var. Gözlerimi açtım. Beyaz tavan.
Soğuktan başım ağrıyor. Kahrolası sinüzit. Kötü hissediyorum. Neredeyim ben?
Kalkmaya çalıştım. Her yanım ağrıyor. Kollarımda yara izleri var. Bekle, her yerimde. Ne oldu? KONTROLDEN Mİ ÇIKTIM?!
Kafamı açılan kapıya çevirdim. Recovery Girl. "Tahminimden erken uyandın. Nasıl hissediyorsun?"
"Her yanım ağrıyor ve yorgunum."
"Özgünlüğünü fazla zorlamışsın. Neredeyse özgünlüğün üstündeki kontrolünü kaybedecektin. Normalde aşırı kullanım böyle bir yan etkiye neden olmaz, açıklamak ister misin?"
"Hatırlamıyorum, kontrolden ne zaman çıkacaktım?"
"Temel kahramanlık dersi. Gücünü fazla kullandın."
"Ah, doğru. Sanırım kazanmıştık."
"Evet, şimdi özgünlüğünü bana açıkla."
"Sebebini kimse bilmiyor. Yeni bir özgünlük çeşidi olmalı. Sadece birkaç kişide böyle ağır yan etkiler görülmüş. Hâla araştırmalar için kan veriyorum."
"Anladım. Peki o kızın sana verdiği şey?"
"Hiçbir fikrim yok. Kendimden geçmek üzereydim. İç dedi içtim."
"Anladım."
Odadan çıktı. 5-6 kişi birden odaya girdi.
"Akane-kun, sonunda uyandın!" İlk konuşan Kirishima-kun oldu.
Kaminari: "Bizi endişelendirdin, orada çok fazla kan vardı." Kan mı? Hiç hatırlamıyorum. Devam etti:
"Bayıldıktan sonra derin pek çok yerden yarıldı. Bakugou bile konuşurken korkudan donakaldı."
"Hey, hiç de bile cızbız! Daha önce görmediğim bir şeydi o kadar!" Bakugou içeri girdi.
"Şimdi iyisin, değil mi? Recovery Girl'den ağrı kesici veya başka bir şey isteyebiliriz."
Kesikler hâlâ sızlıyor. Üstüne oturduğum için özellikle de götümdekiler...
"Teşekkürler, Tenya. Ben iyiyim. Şu an kimin dövüşü var?"
"Jirou-san ve Konozai-san Ahsido-kun ve Aoyama-san'a karşı."
Sero-kun hızlıca önümüzdeki maçları da söyledi.
"Peki ya önceki maçlar?" Diye sordum.
"Kaminari'yle birlikte Sero-kun ve Kirishima'yı sağlam patakladık." Diye cevap verdi Uematsu (kırmızı kil canavarı)
"Hey, oldukça iyi direndik. Uematsu-san'ı atlatıp neredeyse bombaya dokunmak üzereydim!"
"Kirishima, Uematsu-san'dan kaçamadın bile." Kaminari'nin dediğine hafifçe kıkırdadım.
"Ah, yeter ama... bana kısaca Tarou diyebilirsiniz." Kaminari anlatmaya devam etti:
"Tarou onların dikkatini üstüne alırken ben de Sero'ya arkadan yaklaşıp bayıltacak kadar şokladım. Uematsu-san, yani Tarou-kun'la birlikte çok kolay oldu."
"Vay, ikinize de tebrikler! Harikaymış, keşke yetişebilseydim." dedim.
"Herkes çok başarılıydı, ilk iki dövüş kadar şiddetli başka bir dövüş de yaşanmadı." dedi Tenya. Sero-kun: "Evet, yoksa Recovery Girl'ün reviri tamamen dolu olurdu." diye onayladı. Sahi, Todoroki'ye çok fazla hasar vermiştim. O nerede? Ah, yanımdaki yatakta uyuyor. Bakışlarımı takip eden Tenya: