•Tarou kendisini, Akane'nin yandığı vakit ayağa kalkamadığı için suçluyor. Bunun için birkaç psikolojik destek aldı.
•Kagari ihtiyacı olduğu anda Akane'nin yanında olmadığı için pişmanlık duyuyor.
•Tokoyami savaş alanında sadece kendisinin gözünün açık olduğu konusunda şikâyet edip duruyor, Tarou'ya sürekli imalarda bulunuyor. Kısacası, Tarou'nun U.A. yıllarını bok gibi geçirmesi için canla başla çalışıyor.
•Yoichi (Akane'nin kardeşi) evin sessizliğinden hoşlanmadı fakat Akane'yi pek de özlemiyor.
•Aizawa Sensei artık eşinin katili yaşamadığı için mutlu hissetmeye çalışıyor ama zamanında öngörüp Akane'nin özgünlüğünü silemediği için pişmanlık duyuyor.
•Present Mic Akane'nin ölümüne en çok üzülenler arasındaydı. Aizawa'nın aksine Akane'yle bir alıp veremediği yoktu ve Akane için o korkunç günlerde bir abi, bir baba olmuştu. Akane'nin ölümünden sonraki üç ay boyunca sahte bile olsa gülümseyemedi. Onun yüzünün rengi birdenbire solduysa, Akane'yi düşündüğünden emin olabilirsiniz.
•Tenya, Akane'nin ölümünü diğerlerinden duydu, abisi için o kadar endişeliydi ki canlı yayın aklından uçup gitmişti. Akane'nin öldüğünü öğrenince tansiyonu düştü, bayıldı. Uyandıktan sonra kimseyle konuşmadı, bir haftalık bir şokun ardından yas tutma moduna girdi. Annesi onu psikoloğa götürmeyi önerdi fakat Tenya, Akane için ayakta kalmaya çalıştı. Ancak abisi Tensei'nin ölümüyle yaşadığı ikinci kayıp, kafasını sıyırmak için ona yeterince iyi bir neden oldu. Şu anda bir akıl hastanesindeki hücresinin içinde kendi kendine bir şeyler sayıklıyor.
•Tenya'nın annesi Akane'nin de annesi gibiydi. Onu çok severdi. Şimdi Akane'nin ölümüne mi üzülsün, Tenya'nın delirmesine mi bilmiyor. Tensei ölünce üzüntüden hastalandı. Şimdi küçük oğlunu haftada bir kere ziyarete gidiyor, yalnız başına hayatta kalmaya çalışıyor.
•Denki daha iki hafta önce sevgili olduğu Akane'yi henüz tanıyamadan kaybettiğine üzülüyor. Hele ona söz verdiği öpücüğü veremeden gittiğini düşününce... offf...
"Akane-chan, birincilikle gelirseniz hepinizi öpeceğim!" Kıkırdayarak ayağa kalktı, beni omuzlarından tutup kendine çekti. "Ama seni dudaktan!" Aslında birinci olmasalar da öpecekti, bunu teselli öpücüğü adıyla planlamıştı. Artık anca fotoğrafları öper...
•Katsuki, Akane'nin ölümünü canlı izleyebilenler arasındaydı ve sahayı çeken son kamera da kapanıncaya kadar bunların gerçek olduğuna inanamadı. Akane'nin ölümü onu başka bir arkadaş edinmekten korkar hâle getirdi, şimdi ise Akane hava alanında istediğinde ona sarılmadığı için pişmanlık duyuyor. Hiç olmazsa bir kereliğine...
Sadece iki sezonu otuz bölüm olmuş bir kitabı sıkıştırarak yazmamın imkânı yoktu. Ben de burada bitirmeye karar verdim.
Bir süre yeni kitap yazmayacağım, C.ai paylaşımlarımı ise takip etmeyi unutmayın!