Her zamanki gibi okula geldik, fakat bu kez eniştemin yüzünde ve kollarında kalın sargılar vardı. Hizashi Abi arabayı kullandı. Hâlâ bir sürü ilaç ve ağrı kesici alıyor. Tamamen ne zaman iyileşir, bilmiyorum.
Neyse, rehberlik dersinde olanları size anlatayım şimdi. Her zamanki gibi, Aizawa Sensei içeri girince derin bir sessizlik oldu.
"Günaydın. Oturun." Beklediğimiz gibi, U.A. Festivali'ne katılacağımızı söyledi. Dördümüz hariç.
"Uematsu, Tokoyami, Saotome ve Kagari. Siz dördünüz, uluslararası bir yarışmaya katılmak için seçildiniz. Bizim de dâhil olduğumuz 16 kahraman ülkesi -bu en çok kahraman çıkaran ülkeler demek oluyor- her yıl bu etkinliği düzenliyor. Festival, Yunanistan-Atina'da olacak. Ben de sizinle geleceğim. Eğer iyi bir derece elde ederseniz adınız dünya çapında duyulacak."
Elimize birer kağıt tutuşlayıp uyku tulumuna girmeye hazırlandı.
"HEEEY, NEDEN BÖYLE BÜYÜK BİR YARIŞMAYA BEN DEĞİL O KATILIYOR?!"
"Kura çektik." Katsuki sustu, öfkesi içinde kalmıştı. Bana döndü.
"OKU LAN ŞU KAĞITTA YAZANLARI!"
"BANA EMİR VERME LAN!"
"SEN DE OKUSANA LAN O ZAMAN!" İç çektim, alttan almazsam bu kavgayı büyüteceğimden eminim. İlk kağıtta, yarışmaya katılacak ülkeler ve yarışmacıların isimleri yazıyordu. Çoktan isimlerimizi yazmışlar, demek ki... Bu kötü oldu, Katsuki'den benim yerime katılmasını isteyecektim. İkinci kağıtta, yarışmanın genel işleyişiyle ilgili açıklamalar vardı.
• Sadece birinci sınıf lise düzeyi öğrenciler yarışmaya katılabilir.
• Yarışma; birinci tur, çeyrek final, yarı final ve final olmak üzere dört aşamada gerçekleşir.
• Katılacak öğrenciler, ülkelerini temsil eden kahramanlık lisesinden, iki kız ve iki erkek öğrenci olarak seçilir.
• Katılacak öğrencilerin nasıl seçileceği, okul idaresince belirlenir.
• Ev sahibi ülke, yarışma sahalarından ve yarışmacılarla öğretmenlerinin kalacağı yerden sorumludur.
• Bir zaruret durumu olmadıkça, yarışmacılar yarışma esnasında herhangi bir destek ekipmanı kullanamazlar.
• Destek ekipmanı kullanmak için bir zorunluluk durumu varsa, yarışmacı okul idaresine ilgili raporu ve dilekçeyi yarışmanın başlamasından en geç bir hafta önce iletmelidir.
Okumayı bitirdiğimde, boş boş arkadaşlarıma baktım. Onlar da bana boş boş bakıyordu. Mina neşeyle hopladı:
"Yaşasın, tüm yarışmacılar bizim sınıfımızdan!" Mina'nın neşesi tüm sınıfa bulaştı.
Kirishima: Elinizden geleni yapın!
Uraraka: Kazanacağınıza adım gibi eminim!
Konozai: Size güvenimiz tam!
Tenya: Biz de Spor Festivali'nde kendimizi göstereceğiz, hadi 1-A sınıfı, HERKESE KİM OLDUĞUMUZU GÖSTERELİM!
Katsuki hariç herkes sınıfın ortasında toplanıp hoplamaya başladık: OOOOO! Şşşşşşt... 1... 2... 3... 1-A! 1-A! 1-A!
Tarou' yla ben, Katsuki'yi iki kolundan tutup kalabalığın ortasına sürükledik.
"EN BÜYÜK 1-A BAŞKA BÜYÜK YOK!"