3. BAŞA SARAN HİSLER

145 4 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın!

Bölüm şarkıları:

🎶The Neighbourhood-Reflections
🎶Chase Atlantic-Swim
🎶Adele-Set Fire To The Rain

🎶The Neighbourhood-Reflections🎶Chase Atlantic-Swim🎶Adele-Set Fire To The Rain

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hissettiğim bu şey beni deli mi eder? Yoksa aşık mı?"

Kulağıma dolan dalgaların sesi, avucumun altında hissettiğim kumlar ve yüzüme vuran güneş'in o tatlı hissi beni öylesine etkilemişti ki, daha bir kaç dakika önce ıssız bir kuyunun dibinde nefes almak ve gökyüzüne ulaşmak için çırpınmaya çalıştığımı bile unutmuştum.

Öyle huzur verici bir andı ki ne ara buraya geldiğimi ya da neden burada olduğumu sorgulamak aklımın ucundan bile geçmiyordu.

Burası cennetten bir yer gibiydi, öyle ki dalgaların sesini bile bastıran kahkaha sesleri bunu kanıtlar nitelikteydi.

"Pera, hadi sen de gel" diyerek bana seslenildiğinde kapalı gözlerimi aralayarak güneş gözlüğümü çıkarttım.

Masmavi gözlerini bana dikmiş, yüzündeki kocaman gülümsemeyle yanıma doğru yaklaştığında uzandığım yerden kalkarak ona doğru ilerledim.

Karşı karşıya geldiğimizde onun yüzündeki gülümseme bulaşıcılığıyla benim yüzümde de belirmişti.

"Tenini esmerleştirmen hiçbir şeyi değiştirmez bebeğim, sen her zaman güzelsin"

Yüzümdeki gülümseme büyüdü. "Biliyorum canım, söylemene gerek yok" diyerek saçlarımı geriye savurduğumda, dudaklarını bükerek eliyle yanağımdan makas aldı.

"Neden bana katılmıyorsun, birlikte yüzelim" diye sorduğunda gözlerimi deniz'e çevirdim. O an içime bir sıkıntı düştüğünde yutkundum.

Kalbim sanki maratondaymışçasına hızlandığında ellerimi yumruk yaparak belli etmemeye çalıştım. Tam o esnada duyduğumuz sesle başımı sesin geldiği yöne çevirdim.

"Boris, Pera hadi gelin bir şeyler atıştırın"

İçimdeki sıkıntı aniden kayboldu. Sanki yeniden canlanmışım gibi içime derin bir nefes çektiğimde huzur geri geldi. Onunla birlikte hiç duymadığım anne kokusu sardı her bir yanımı.

YAN DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin