Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın!Bölüm şarkıları:
🎶Zakkum-Gökyüzünde
🎶Feridun Düzağaç-Alev Alev
'Ne yer tanır, ne de zaman. Bir anda gelir, altüst olur, sandığın tüm duygular.'
⏳
16 sene önce...
"Baba nereye geldik biz?"
"Anneni görmeye geldik güzel kızım"
Küçük kız babasının sözleriyle, heyecanla çarpan kalbi ve kocaman açtığı gözleriyle bakışlarını etrafta gezdirdi. İçinde kocaman bir korku vardı ama heyecanı onu öyle gizlemişti ki, ona korkutucu gelen siyah giyinmiş adamları bile görmüyordu gözleri.
Etrafta dolaşan bakışları annesini ararken daha kendi bile kimi aradığını bilmiyordu. Küçük kız, daha annesini hiç görmemişti. Bunu biliyordu ama yine de etrafa bakınmayı kesmedi.
Nerden çıktığını görmediği bir kadın elindeki tepsiyle ilerlediğini gördüğünde gözleri daha çok açıldı. İşte görmüştü, bu kadın annesi olmalıydı.
Hiç düşünmeden yüzündeki kocaman gülümsemeyle öne doğru atıldı. "Anne!" diye bağırdığında babası onu tutmak istedi ama kızı çoktan ellerinin arasından kaçmıştı.
Kadın şaşkınlıkla ona doğru koşan küçük kıza baktığında korkuyla gözleri aralandı. Ona doğru gelmemesi için başını iki yana salladığı sırada istediği olmamıştı. Küçük kız hızla açtığı kollarıyla kadına sarıldığında ne yapacağını şaşırmıştı.
"Çok özledim seni anne" diyerek kollarını daha sıkıştıran küçük kız, annesine sarıldığı için çokça mutluydu.
Kadın, küçük kızın ona sarılmasını büyük bir endişeyle izliyordu. Bu onun için kötü bir senaryoydu. Böyle bir görüntü bu evde kabul edilemezdi. Eğer, onu böyle görürse üzeri hiç düşünülmeden çizilirdi. Bu yüzden korkuyordu. Ama küçük kızın bırakmaya niyeti yoktu. Kadını sarmaladıkça sardı. Babası gelip onu çekiştirmeye çalıştığında bile bırakmadı.
"Baba izin ver de sarılayım anneme... Bırak" gözleri dolu dolu olan kız, babasının çekiştirmesine daha fazla dayanamamış kollarını annesi sandığı kadından çözmüştü.
Bakışları babasına döndüğünde "Ne yapıyorsun baba, bırak da anneme sarılayım!" diye sinirle bağırdı. Babasının bu görüntü karşısında kalbi bin parçaya bölünmüştü ama belli etmedi.
"O senin annen değil"
Küçük kız babasının sözlerine hemen inanmıştı. Çünkü annesini hiç görmemişti bu yüzden kim olduğunu bilmiyordu. Babası o değil demişse, o değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN DÜNYA
Roman pour AdolescentsHer yanış bir çizik, her çizik bir gizleniş... Hiç bitmeyecekmiş gibi yanan bir mum gibiydim. Etrafı aydınlatıyordum ama hiç bir zaman sonsuz bir ömrüm yoktu. 🕯 Gözlerimi tekrar aralarken bu sefer elalarıyla göz göze geldiğimde genzimi yakan acı v...