Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın!Bölüm şarkıları:
🎶Arctic Monkeys-505
🎶Selin-Faekında Değildin
🎶The Neighborhood-Softcore'Bir varmış, bir yokmuş. Bin yanmış, bir sönmüş'
⏳
Sırtımdaki sızının beni rahatsız ettiği için yattığım yerde kıvrandım. Kapalı gözlerimin ardından sızan ışıkla kendime gelmeye çalıştım. Gözlerimi aralayarak birkaç kez kırpıştırdığımda etrafı net görmeye başladım. Olanları hatırladığım için nerede olduğumu biliyordum. Sağa sola bakındığımda odada sadece Doktor'un olduğunu gördüm.
Doktor uyandığımı fark etmemişti bu yüzden "Hey," diyerek bana dönmesini sağladım. Uzun süre uyumuş olacağım ki sesim boğuk çıkmıştı.
Uyandığımı gören Doktor, gülümseyerek yanıma geldiğinde bakışlarımı üzerinde tuttum. Adının Oktay olduğunu hatırladığım doktor baş ucunda durarak "Nasıl hissediyorsunuz Pera Hanım?" diye sordu.
Boğazımdaki kuruluk nedeniyle yüzüm buruşurken "Az çok iyiyim, sadece sırtım sızlıyor" dediğimde anlıyormuş gibi başını sallayarak "Normal, dikişleriniz zorlanmış. Pansuman yaptım ama sizin de oldukça dikkat etmeniz gerekiyor" dedi.
"Biliyorum, dikkat ediyordum aslında ama bazı mesleğini oldukça ciddiye alan insanlar yüzünden bu hale geldim maalesef" diyerek kendi kendime gözlerimi devirdiğimde Oktay Bey'den bir gülüş sesi geldi. Gülüşünün arasından "Olanları duydum, Sinem biraz asabi bir kızdır" diyerek omuz silktiğinde başımı iki yana sallayarak "Asabiyetini gerekli şahıslar üzerinde uygulasın o zaman" dedim.
Oktay Bey sessiz kaldığında kimsenin olmadığını bildiğim halde etrafa bakındığımda aradığım kişiyi bulamamıştım. Bunu fark eden Doktor "Adas komiseri arıyorsanız burada değil" dedi.
"Hayır, başka birine bakıyordum. Kimse gelmedi mi?" diye sorduğumda, tek kaşını kaldırarak "Az önceki sinirden masamı kıran adamdan mı bahsediyorsunuz?" dediğinde şaşkınlıkla ona bakmıştım.
Uzandığım yerden masasına baktığımda dediği gibi ilerideki oldukça büyük masanın paramparça olduğunu gördüm. Bunu Darcy mi yapmıştı? Yapardı, doğru.
Tekrar Oktay Bey'e baktığımda yüzünde saklamadığı bir karışıklıkla bana bakıyordu. Mahcup bir ifadeyle "Siz onun kusuruna bakmayın, beni böyle gördüğü için evhamlanmıştır." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN DÜNYA
Roman pour AdolescentsHer yanış bir çizik, her çizik bir gizleniş... Hiç bitmeyecekmiş gibi yanan bir mum gibiydim. Etrafı aydınlatıyordum ama hiç bir zaman sonsuz bir ömrüm yoktu. 🕯 Gözlerimi tekrar aralarken bu sefer elalarıyla göz göze geldiğimde genzimi yakan acı v...