Oy vermeyi ve yorum yapmayı
unutmayın!'Bazı adımların sonu daima uçurumadır; Denize bakanından...'
⏳
Uzaktan izlediği manzaranın tadına doyum olmazken, ayaklarını salladıkça birkaç parça taşın yere düşüş sesi yankılandı. Bu ses bile huzurla doluyken, gülümsemekle yetindi.
"Ne yapıyorsun orada?"
Az öteden gelen sesle yüzündeki gülümseme büyüdüğünde omzunun üzerinden arkasına baktı. Gözleri aradığı bedeni bulduğunda neşeyle bir nefes verdi.
"Tadını çıkarıyorum" derken bakışları adamın elindeki keselerde gezindi. İçini görebilecekmişçesine dikkat kesildi ama nafileydi. Onun bakışlarını fark eden adam yorgunluğuna rağmen derin bir tebessümle baktı.
Elindeki başka bir keseyi kaldırarak "Burada Dünya, merak etme unutmadım" diyerek neşeli yüzün daha da aydınlanmasına neden oldu.
"Rex" diye sevecenlikle kollarını ona doğru uzattığında bu anı beklermişçesine bir hızla karısının yanına gelerek ilk önce onu belinden tutarak geriye çekti. Güvenli bir mesafe olduğuna emin olduktan sonra hala ona doğru uzatılan kolların arasına girerek sıkıca sarıldı.
"Çok özledim," derken daha da kollarını sıkılaştırmak istedi Dünya ama bir şey buna engel oldu. Rex'ten hafif uzaklaşarak ters bakışlarla kocaman olmuş karnına baktı.
"Oğlum, senin beni koruman gerekiyor, babanı değil" diye sitemle konuştuğunda Rex koca bir kahkaha attı.
Dünya hala ters ters karnına baksa da Rex onun yüzünü avuçları içine alarak yüz yüze gelmelerini sağladı. Karısının masmavi gözlerine baktığında ne denize ne de gökyüzüne bakma gereği duyuyordu. Çünkü hepsi bir çift gözde toplanmıştı.
"Oğlum beni seçmiş olabilir ama ben daima seni seçeceğim bebeğim."
Bu sözlerin ardından Dünya'nın yüzü eski neşesine kavuştuğunda tekrar -koca göbeğinin izin verdiği kadar- kocasına sarıldı.
Uzun süren koşturmanın ardından iki bedende aşırı yorgundu. Dünya, artık kendini toparlamış işinin başına dönmüştü ama hamileliği nedeniyle yine de fazla zorlayamıyordu kendini. Rex ise Türkiye-Rusya arası gidip gelmekten yorulmuştu ama her seferinde karşısındaki küçük bedeni kolları arasına aldığında tüm yorgunluğu bir toz gibi savrulup gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN DÜNYA
Roman pour AdolescentsHer yanış bir çizik, her çizik bir gizleniş... Hiç bitmeyecekmiş gibi yanan bir mum gibiydim. Etrafı aydınlatıyordum ama hiç bir zaman sonsuz bir ömrüm yoktu. 🕯 Gözlerimi tekrar aralarken bu sefer elalarıyla göz göze geldiğimde genzimi yakan acı v...