Oylamayı unutmayın.♡
'Hüzünler başıma vurdu yine.'
'Bilmem hatırlarmısın gözlerim ne renkti?'
'Sahip olduğum herşeydin herşeyimi alıp gittin.'
Şarkıyı söyliyen: Yaşar
Şarkının adı: KumralımKeyifli Okumalar...
^^^Eve geldim rahat bir nefes alayım dedim ama olmadı. 1 telefonu karıştırıp bir sonuca ulaşamadım. 2 amip kafalı beni rahat bırakmadı. Sürekli mesaj attı. Artık bakmam gerek ki sussun yoksa...
Amip Kafalı: Neden kaçtın?
Amip Kafalı: Telefonum gerçekten yanında değil miydi?
Amip Kafalı: Hangi araya girdin de bulamadım.
Amip Kafalı: Artık bakman gerek.
Hayla yazıyor salak.
*****55: Ne kaçması?
Diyerek ilk yalanımı söyledim.Amip Kafalı: Şurada biz bizeyiz doğruları söyle.
Söyleyip söylememekte arada kalsam da yine yalana devam ettim.
******55: Doğru olan da bu zaten.
İnandı mı?
Amip Kafalı: Hadii.
Bu adam gerçekten zekiymiş. Söyliyeyim bari yine ısrara başlamasın.
******55: Evet kaçtım. Nedenini açıkçası bende bilmiyorum.
******55: Telefonunda gerçekten yanımda değildi.
Bu bir yalan. Buna da inan artık!
******55: Beni Rüya diye kaydet ya da kaydetme fakat artık telefon senin.
Şuan dediğimi idrak etmeye çalışıyor olabilir.
Amip Kafalı: Ne demek telefon senin?
Bunun aklı gel git.
******55: Senin telefonunu çok beğendim de artık telefonu vermiyicem alışsan iyi edersin.
******55: Benim telefonumda senin olabilir sıkıntı yok.
Umarım anlamışdır. Kabul etsin ya da etmesin ben kabul etmişim.
Amip Kafalı: Benim niye bundan haberim yok! Ve kabul etmiyorum seni ilk gördüğümde silkeliye silkeliye alıcam telefonumu.
******55: Maalesef beni göremezsin ve adresimi de bilmiyorsun gelemezsin.
******55: Ha buarda sağol benim peşimden koşup beni alıştırdığın için artık çita gibi koşabiliyorum.
Amip Kafalı: Çita gibi koşman umurumda değil ben de bir okadar hızlı koşuyorum.
Amip Kafalı: İllaki dışarı çıkarsın fıstıklı çikolata aşkın tutuşur. Evet adresini bilmiyorum fakat bu bilmeyeceğim anlamına gelmiyor.
Fıstıklı çikolata aşkımın tutuşması......bak bu olmadı işte.
Adresini bilmeyeceğim anlamına gelmiyor mu??
******55: İşlerim var senle daha fazla konuşmuyucam. Ha unutmadan telefonun hayırlı olsun. Hahaha.
Amip Kafalı: Bende sanki çok zevk alıyorum senle konuşmaktan. Hayla telefon diyor!?
Son mesajınıda okuyup telefonu kapattım ve biraz şekerleme yaptım. Evet işim şekerleme yapmaktı...
^^^
Sizce nasıldı?Bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...