Okuyun!jaj
Fotolara biten bir tek ben değilim demii
^^^
Kâbus: Şey özür dilerim.Kâbus: Bir anda babamdan korktum da
Kâbus: Ben aslında tek yaşıyorum sana yalan söylemiştim hunun içinde üzgünüm
Kâbus: Geri dönmek istemessen anlarım seni
Kâbus: Çok çıkıştım sana ve yazmadım daha özür dilerim
Yazdım ve çıktım. Bana yazacak mıydı hiç bir fikrim yoktu. Ben yazmasını istiyormuydum? Bu soruya bir cevap bulabilirdim ama dile getirmesi zor olurdu...
Yatağımdan kalkıp kendime çeki düzen vermeye makyaj masamın önüne gidiyordum ki telefondan bir bildirim. Dink. Hemen yatağıma atlayıp karnımın üstüne uzandım. Ve telefonu açtım heyecanla.
Amip Kafalı: Sorun değil.
Tek bur cümle yazıp çıkmıştı. 10 kelime yazıp çıkmıştı. Ben bunumu hak etmiştim gerçekten. Üzülsem mi bilemedim. Fakat bir cevap bile yazmayabilirdi. Oyüzden yüzümü asmadım fakat yine ne kadar tanışmadığım küçücük bir olaya konuşmayı bitirdiğim insanın enerjisini kaybetmeye yüreğim elvermedi ve yazdım. Bana sanki küs gibiydi onun gönlünü alıp konuşturmam lazımdı.
Kâbus: Biliyorum çok çıkıştım ama ben seni çok sevdim amip kafalı lütfen o enerjini geri topla ve sabahın köründe beni yine uyandır.
1 saat sonra
Yemeğimi yemiş duşumu almış saçıma bir havlu örtüyordum. Telefondan bir bildirim geldi. Dink. Havluyu yere atıp koşarak telefona açtım ve aklımdan "Kuş oldum uçtum gökyüzüne.." şarkısı çalmaya başladı. Ve buna kahkaha attım.
Amip Kafalı: Sorun ettiğim şey bu değil. Üzülmeni istemiyorum dalgınlığına gelip yazmak istemedin konu sadece bundan ibaret uzatma lütfen.
Amip Kafalı: Enerjimi geri toplayıp geleceğim. Enerjim kalmadı.
Kâbus: Neden ya neden hangi siktiğimin çocuğu enerjini bitirdi eğer o çocuk bensem defalar özür dilerim dalgınlıgıma geldi anlamalısın.
Amip Kafalı: Seni anlıyorum Kâbus. Ben bokstan çıkıp kafes dövüşüne başladım 5haftadır ona gidiyorum. Kollarımda derman kalmadı o siktiğimin herifi yüzünden. Yarın onunla maçım var. Sikme sırası bende işimi halledip sana döneceğim
^^^
Bu bölümün daha sonuna geldik.Nasıldı?
Bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
Storie d'amoreOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...