"Hoşgeldinizz." Diyerek kızları içeriye aldım. O sırada yayılmış koltukta ps oynayan Yaman Efe ve Mertin hiçbirşeyden haberi yoktu.
Ilke'ye gözümle Yaman'ı gösterdim o da ağzının salyasını akıtır gibi Yaman'a bakmaya başladı.
Kızlara İlkeyi işaret ettim ve o an kahkaha patlatarak sessizliği bozdular.
Ve hemen Mertgilde düzgün birşekilde oturdular.
Sonunda.
Sonra hemen söze atıldım. "Evett,tanışma faslı." Dedim. Ve sırayla "Buu İlke." Dedim. İlkeye birazcık acınarak bakarak.
"Hepimizin ablası olan yaşlı Simay."
"Geldiğinden beri sesi çıkmayan Eva."
"Ve de Ayza , Evaya benzer."
Dedim ve ben tanıtırken onlarda tokalaşıyorlardi. Herkes biryere geçip soluklandıktan sonra İlke bana kaş göz edip konuya başlamamı bekledi. Somra bende nefes alıp asıl konuyu anlatmaya başladım.
"Şimdi kızları buraya toplamamın asıl sebebii, şuu şuuradaki İlke." Diyince kızların gözleri beni buldu sinirli birşekilde. İlkenin ise ne diyoya bu der gibi bakışı vardı sanki haberi yokmuş gibi .
"Ee aş- ne olmuş İlke hanıma?" Dedi MERT DEMİR AĞIRBAŞ. Biryerde öksürükle bir kelimeyi kapatmıştı ama sanki biz anlamamışız gibi.
"Ya işte şeyy." Dedim biraz ınım kınım ederek.
"Rüya artık asıl konuya gelirmisin?" Dedi sıkılan Mert. Bende fazla uzattığımı orada anladım.
"Tamam olay Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızımız İlke'yi oğlumuz Yaman Efe'ye istiyoruz." Dedim bir solukta ve ilk kızlar sanki bilmiyormuş gibi:
"Ne!" Dedi sonra Mert kumamı "Yaman Efe'yi İlkeyrmi layık gördün be rüya." Dedi Yaman ise "Hiçde fena olmaz." Dedi. Ve ben bunları duyarken şokları yaşıyordum.
Son duyduğum şeylede yerin dibine girdim.
"Yalnız ben sana kaş göz ederken acıktığımı söylemek istemiştim Rüya konu bu değildi." Dedi İlke.
Evet.
Artık ben yokum. Yok.^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...