Çabuk okumanız gereken konular var hemde çabuk
^^^
Yavaş yavaş kendime geldiğimde gözlerimi açmaya çalıştım. Gözlerimi araladığım da iki kişi yüzümün taa dibine gelmiş uyanıp uyanmayacağımı kontrol ediyorlardı.
Birden o şaşkın şaşkın beni izleyen gözlerimin dibindeki dört gözü görünce yerimde sıçradım. Ve başımı o lanetlere çarptım.
İnliyerek gözlerimi açtım. Tam karşımdaki kişileri algılayamadım ama küfürümü de eksik etmedim.
"Ya sizin ağzınıza sıçayım ya, bu nedir siz kimsiniz ayy başımm." dedim ama ben yine onlara bakıyordum onlar ne yapıyordun onlarda bana bakıyordu.
"Ya konuşsanıza evime niue girdiniz mikroplar ya da dur canavar mı demeliyim ağggg!." dedim korkuyla.
"Lan asıl soru dur bir dakika sen beni öpmeye çalışan amip ve senle dövüşen yaman buradamısınız yoksaa ben mi yanlış görmeye başladım?" dedim.
Rahatlayarak bana baktılar ve evet amip konuştu. "Yoksası yok biziz biz." dedi. Ve bunu çok rahat söylemişti.
Çıldırmıştım. Bağırarak "Ne için geldiniz lan yine yoksa benimi şey yapacaksınız aaaaa yardım edinnn!" dedim. Mertten bu kadar korkacağım aklıma gelmezdi. Âdeta delirmiştim. Çünkü bana öyle baķıyorlardı.
"Amma uzattın be yenge bir susta dinle off." Dedi. Bana yenge diyen Yaman şerefsizi. Ve Yamanın bana yenge demesiyle benim gözlerimi devirmem fakat Mertin gözlerinin içinin parlaması dikkatimden kaçmamıştı.
"Konuşmaya başlayın yoksa polisi çagırıyorum." dedim. Bu sefer gayet sakindim.
Mert de sakinliğini bozmayarak "Rüyacım, evet biraz şaşırttık seni ama askere gidince unutursun." dedi gülerek. Ben ise dediklerini idrak edememiş ismimi ağzına nasıl yakıştığını düşünüyordum. Heleki o teleffuzu...
"Abi sende uzattın ha işin aslına gel." dedi. Yaman sitem ederek. Belliki Mert ben ile aynı ortamda bulunmamizı kıskanmıştı ve Mertin bana Rüyacım demesini. Sanırım kumamı buldum aşkımı bulmadan önce hemde...
"Sabır Yaman sabır, neyse işin aslı herşey bir oyundu." Dedi. Hemen konuya gi dedikte bu dediğinden hiçbirşey anlamamıştım ki ben.
"Ne oyunu?" Dedim.
"Tabii böyle diyincede anlamassın ozmn ben sana şöyle diyeyim." Dedi ve derin bir nefes aldı. Diyeceği şey uzundu ozmn. De artık yeterki de!
"Şimdi seni opüşümün oncesindeki olaylar biz Yaman Efeyle herşeyi planladık. Kırk yıllık arkadaşım olan Yamanı senin ile çokk önceden yollarınız kesişmişti ve Yaman sana 'Güzel olmasaydın seni halletmiştim de.' demişti işte oralar hep benim oyunumdu" Dedi ve Yaman bir bakış attı sonra devam etti.
"Sonra Yaman ile bizim senin için dövüşmemizde bir oyundu burada anlayacağın Yaman kötü biri değil kızım." Tebessüm etti.
"Aslında bu planların bir sonucu vardı ve oda.... seni orada öpecektim Yaman ve bir kaç arkadaşta çikolata çiçek getirecekti ve ben senin önünde diz çökecektim. Ve elimde bir kutu içindede sana özel yapılmış kalp desenli tek taş olacaktı." Dedi. Şok olmuştum. Bunlarin hepsi planlanan şeylerdi ve ben bütün olanı bozmuştum hatta evlenmemizi bile bozmuştum ln bozmuştum.
"Ben ne yaptım. Şey Mert gerçekten çok üzg-" lafımı kesti ve kendi devam etti.
"Senin suçun değil bilemezdin böyle olacağını ama önemli olan sana 1hafta kadar bir şüre veruyorum." Ne için der gibi baktım.
"1 yafta sonunda bana seninle evlenmeyi kabul ediyorum gibi bir mesaj at yani cevabın olumlu olsun lütfen Rüya lütfen. Benle evlenmek istiyormuşun dur sus söyleme 1 hafta somra mesaj atta yüzümüz gülsün düğün hazırlıklarına başlayalım." Dedi. Ben cevabımı zaten belli etmiştim ama aklımdaki tek bir soruyu sordum.
"Yani Bunların hepsi bir oyundu ve benim içindi öylemi?" Dedim.
"Senin için herşey değer öyle" dedi ve arkasından Yaman:
"Öyle yenge" dedi.
^^^
Bu bölüm varya ufff ama hızlı yazmaya çalıştıgım için de kötü oldu ama neyseBayyy bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...