Selamlar
Nabersiniz Ben yine hasta emojileri koyunuz sjsj
Size artık okumak düşerrrrr
^^^
Kara kara oturmuş ne yapacağımı düşünüyorum yada daha doğrusu Simayın ne yapacağını. Simay birşey yapacağım dedimi yapardı da ondan bekliyordum yoksa kestirip artacağını düşünürdüm.Simayın hâlâ yorgan ile kapalı olan yüzünü yastığımi fırlatıp "Simay ya hadi ne görücem." Dedim.
Bu kız nefes egzersizleri falan mı yapıyordu ben hayatta 10 saniye kalkamazdım orada.
Sinirli yüz ifadesiyle yorganı açtı. Tabii o bu eylemleri yaparken ben yerimde tir tir titriyordum. "Ne bilim ben ne görcen." Dedi ve tekrar geri yattı. Bu kızın işi beni c çıldırmak falan miydi?
Yorganın altından kahkaha atan Simaya bu sefer ben onu öldürecekmiş gibi baktım ve "Komik mi gerizekalı ha komik mi?" Cinnet geçiriyordum ama aynı zamanda da bağıramıyordum çocuklar uyanmasın diye. Gerçi onlar çoktan uyanmışlardır bile ama neyse..
Bu sefer ciddi ciddi yorganı açtı. "Tamam, özür dilerim affettin mi?" Dedi. Affetmesem anlatmayacak bu bir nevi tehdit.
Başımı aşağı yukarı sallayarak "Affettim affettim anlat." Dedim ve şükür düzgün bir şekilde konuşmaya başladı.
"Şimdi Rüyacım sende bunu yüz yüze yapacak özgüven patlaması yok,tabii benim gibi." Kendini övüp beni gommeside bir ayrı komik ama haklı.
Eee der gibi yüzüne baktım ve sanki cevabını almış gibi devam etti. Bende o sırada çıldırdığım için saçımı başıma elimi atıp yerimde sallandım.
"Oyüzden yüz yüze konuşmayacağın için gerizekalı arkadaşım ahahhhaaa gidip İlkeye sap kalan İlkeye sevgiliye sorulacak ve evet anlamında gelecek söz soracağız ve sende ona onu yazacaksın, nasıl çok zekiyim demi off off beni alan yaşadı." Dedi. Ben biraz bunu düşünedururken Simay ne yaptı.... yine geri yattı yanına telefonunu da alarak.
Bu fikri çok sevmiştim. Aynı zamanda da İlkeye güvendiğim için. Çünkü canım kankim kaç senedir sap bu işleri o saplikla çok iyi bilir.
"Kabul." Dedim Simaya net bir şekilde.
"Kabul etsende etmesende ben zaten çoktandır kızlara bu olayları anlatıyorum ve İlke bunu kabul etti ve ablam herşeyi düşünüyor yani herşeyi hallettim. Ablayım işte abla yüreği." Dedi. Bu kıza aşıktım gerçekten.
"Of ablamm çok teşekkür ederim gel bir öpeyim." Dedim üstüne yürürken. Eliyle beni durdurdu ve"Habirde Bugün hiç dışarıya çıkmıyorsun yemeklerin benden şimdi gelebilirsin." Dedi. Evet belki bu kötü oldu ve benim yüzümü düşürdü ama planları altüst edemezdim.
Gidip sarıldım.
^^^
Biiiiiiir bölümümüzün daha sonuna geldik yawrumlaaarNasıldı ben bayıldım bölümün yazım yanlışlarına takılmayın geçin jsjsj
Bayy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...