Bugün boştum size 2 tane bölüm yazdımmm
Nabıyonuzz
Okuyun ballı turtalarr
^^^
Amip Kafalı: Evdesin değil mi? (14.14)Kabus: Bu seni ne ilgilendirir ki
Amip Kafalı: Evet veya hayır demek çok mu zor? Merak ediyorum.
Kabus: Uğraşamayacağım,evet.
..Çevrimdışı..
3 kelime edip cevabını öğrendikten sonra çıkmıştı ve bende çıkmıştım.
Neden sormuştu acaba? ...
Sabah çok erken uyandığım için biraz kestirmek istedim ve yatağıma yattım.
(15.15)
Amip Kafalı: Hazır mısın?
Bildirim sesiyle uyandım uykum hiç derin olmadığı için. Neye hazır olmam gerekiyordu? Ve bu amipin saatlere takıntısımı vardır hep aynı sayılara denk getiriyordu?..
Kabus: Tam olarak ne için hazır olmam gerekiyor?
Amip Kafalı: Tekrardan evet veya hayır demek çok mu zor? Merak ediyorum.
Kabus: C şıkkı uykum var defol diyorum!
Amip Kafalı: Zooert zıngg yanlış cevap. B şıkkı evet olacaktı. Kapıyı aç.
Kapı çaldı. Kaos dolu bir güne merhaba de RÜYA.
Kabus: Kapımda bomba falan mı var? Korktum.
Amip Kafalı: Daha da kötüsü var ahahaha
Kâbus: Açmıyorum.
Amip Kafalı: Şaka yaptım be NAZLI aç kapıyı
Kabus: NAZLI kim?
Amip Kafalı: Kâbustan somra gelen 2.ismin hadi aç artık şu kapıyııı
Kapıya geldim bismillah çektim. Delikten baktım fakat birşey göremedim.
Kabus: Delikteki el kime aitse de şunlara çeksinler!
Delikteki el kalktı fakat ben yine birşey göremedim.
"Yeni uykumdan uyanmışım burada benim sinirlerimle hangi piç kurusu oynuyor!" Diyerek sertçe kapıyı açtım.
Ve karşımda ne ne ne görsem iyidir? Ah pardon göremesem. Bir tek sesini duydum boyu 2 metre olduğu için..
"Piç kurusu olduk iyi mi?" Diyen kişi sizce kim? Bu da sorumu tabiki de amip.
2metre olan boyuna bakmak için kafamı yukarı kaldıracakken o 2 ayak birden 4 oldu. Bir dakika ne? Deliriyormuyum acaba?
İçimdeki sesler bir türlü susmuyordu ve ben gerçekten 4 ayak görüyordum. Başım mı dönüyor yoksa bayılıyormuyum?
Evimi canavarlar bastı yetişin komşularrrr! Son olarak içimden yardım isteyen bir ses çıktı ve sonrasından 4 ayaklı adamdan bir ses duyup bayıldım yani heralde bayıldım. Ölmediğime göre.
"La olm kız bayılıyor tutsana! Ben sana birden fırlama dedim aptal!"
Sonrası ise karanlık.
^^^
Evvet bu bölümün daha sonuna geldik. AhahahhaSizce nasıldı?? Ve o 4 ayak kimler tahminlerrr??
Bayss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...