Selam gençlik
Nabersinn
Ben yine hastayımm(Yorumlara nazar boncuğu yanında inş iyileşirsin geçmiş olsun 🧿🧿🪬mesajları lütfenn)
Oguu
^^^
Uyanmıştım zaten geceden beri. Ama yataktan kalkasım hiç yoktu. Çünkü dünkü kışkırtmayı nasıl devam ettireceğimi bilmiyordum. Ve bunun tek bir çaresi vardı. Oda: KIZLAR fakat şuandaki tek çağre Simaydı.Simay ile zaten aynı odada kalıyorduk. Oyüzden hemen Simayin başında bittim.
"Simay,kurbanın olayım uyan." Dedim. Ve bana sırtı dönük olan Simay hanım daha fazla sırtını döndü sonrada bir elini açıp bana beş dakika daha bekle mualemesi yaptı.
"Bekleyemem kızım bir kalk çok acil lütfen,abla." Sonda sihirli kelime olan abla kelimesini kullanmam onu hemencecik uyandırdıverdi.
"Ne!" Dedi asabi bir tavırla. Simay yatakta dikleşirken bende ne olur ne olmaz kapıyı kilitledim.
"Ablacım bak şimdi beni iyi dinle. Şimdi şu gelecekteki yani çokkk yakında evleneceğim kişi var ya." Dedim. Ama Simay hiç bir tepki göstermiyordu ve belliki işim düşündüğümden de zor olacak.
"O kim?" Dedi ve ben Simaya o an ne yavaş sayılabilecek ne de orta denilebilecek bir hızda tokat attım ve ellerini tuttum.
"Sen şimdi naneyi yemedin mi bırak lan ellerimi oruspu." Dedi. Evet sinirlenince fazla sinirleniyordu ama şimdi sinirlenme sırası falan değildi.
"Off Simay çok uzattın ha, anlatacağım olay anlatayım sonra ne halin varsa gör." Dedim buna katlanmak zorunda olduğuna inandırdımki "Çabuk ol!" Dedi.
"Bana Mert evlenme teklifi etti dur şimdi öyle değil 1hafta süre verdi v-" Tam konuşacağım tak lafımı kesti.
"Biliyorum o konuları nereden bildiğimi sorma ve ben sana sıçtığını söyleyeyim gece olan konuşmanıza kadar biliyorum. Sus." Dedi. Ben şok olurken o kikirdiyordu. Bir daha bu kızla aynı odada kalmayacaktım. Bilmesi biryandan da işime gelmişti.
"Ya hayır sıçmadık ne yapicaz Simay yardım ett yaa." Çocuğunu kaybetmiş bir anne imajındaydım şuan. Başım dertteydi.
"İzle ve gör." Dedi sonra yatağının köşesinde olan beni ayağıyla yere itti.
"Aptal." Dedi ve yorganı yüzüne kadar çekti.
^^^
Şu Simayyy varya gerçekten uff ölüyorum ona ya çok şey cooll hawlii jsjdjdjdjBölüm bitti ve en kısa zamanda final yapmayı düşünüyorummm
Bayysysy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fıstıklı Çikolata |TEXTİNG|
RomanceOnu ilk gördüğümde benim olmalı dedim. Çünkü ona aşıktım. Bu bahsettiğim ne bir erkekten ibaretti ne de bir kadından. Bu..bu.. hayranlıkla baktığım şey: FISTIKLI ÇİKOLATAYDI. Onun için her türlü savaşa girerdim. Sadece onun için. Ee zaten girmiştim...