"Kendine gelebilirsin bence,artık şu planı yapmalıyız."
"Öyle olsun kraliçe Amelia,yüzünün kızarıklığı henüz geçmedi sanki..:)"
"Yarın yılbaşı ve eğer senin bahsettiğin gibi bu bir süikastçiyse yarın burada olacak.Bu arada ismini öğrenebilir miyim!?"
"Tabii,ben Darian."
"Tanıştığımıza memnun olmadım Darian:)"
"Ben çok memnunum ama Amelia.."
"Tanışma faslı bittiğine göre plana geçelim ne dersin?"
"Ben buraya planlı geldim zaten."
"Öyleyse planını alalım Darian."
"Öncelikle ikimizin de dost ve düşman olduğu krallar,kraliçeler,prensler ve prensesler var.Yarın bir yılbaşı balosu düzenleyeceğiz ve tanıyıp tanımadığımız herkesi davet edeceğiz."
"Bu insanları riske atmak demek!"
"Risk ne yaptığımızı bilmediğimiz zaman geçerlidir Amelia."
"Kimin öldürüleceğini bilmiyoruz Darian!"
"Ben de bildiğimi söylemedim zaten."
"O halde neden her şeyi riske atıyorsun."
"Çünkü herkes burada olmadan süikastçi'yi yakalayamayız."
"21 yıldır kimsenin çözemediğini sen mi çözeceksin Darian!?"
"Eğer herkes burada olursa birinin ölmeme ihtimali de var."
"Tamam diyelim ki yarın baloyu düzenledik,onun geleceğini nerden bilelim.Sonuçta bu baloya gitmek istemeyecektir!"
"Gelmesini sağlayacağız."
"Nasıl!?"
"Balo davetine laneti çözdüğünü yazacaksın Amelia."
"Neden senin söylediklerini yapayım?"
"Başka bir çözümün varsa söyle."
...
"Bende öyle düşünmüştüm,şimdi izninizle kraliçem burda yatmamı istemiyorsanız odama gidiyorum:)"
______________________________________
Amelia'dan
Pencerenin önüne doğru döndüm ve dışarıyı izlemeye başladım.Nerden çıkmıştı bu Darian,ona güvenmeli miydim? İsmi ve siması bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum.Gerçi çok normaldi belki bir yerlerde görmüşümdür diye düşündüm.Bu baloyu yapacaktım başka çarem yoktu,bana kendini dost gösterip sırtımdan bıçaklayan birisi varsa eğer ne pahasına olursa olsun onu bulacağım.
Ben bunları düşünürken hizmetlilerden biri odama geldi."Buyurun kraliçem istediğiniz davetli listesi hazır."
"Masama koyabilirsin."
Yavaş bir şekilde davetli listesine göz attım.Oldukça kabarık bir listeydi. Listede Ethan ismini görünce bir an duraksadım.Bu bana geçen sene evlilik teklifi eden kraldı.Onu reddetmiştim fakat vazgeçmemişti. Sarayımda bir davet verdiğimde bütün davetliler 1 hafta burada kalabilme hakkına sahipti.Fakat Ethan'ı burada istemiyordum.Aklımdan onun olup olamayacağı geçti,sonuçta benimle evlenmek istemişti ve bunda ısrar etmişti.Bunu göreceğiz dedim kendi kendime ve odadan çıkarak koridorda yürümeye başladım.O sırada başım mı döndü yoksa hayal mi gördüm bilmiyorum ama tam önümden siyah pelerinli birisi geçti.Olduğum yere yıkıldım.
"Sarah!!"
"Buyurun kraliçem."
Söyleyip söylememekte kararsızlık yaşarken duvara üstüne kağıt sarılmış bir ok girdi.Güçlükle doğruldum ve okun üzerindeki kağıdı yavaşça açtım.Bu sırada Darian odasından çıkmıştı.Korkuyla yanıma gelerek kağıda baktı.Ve ikimizde ne diyeceğimizi bilemedik.Kağıtta şöyle yazıyordu:
"21.yaş günün kutlu olsun Amelia fakat beni yakalaman için erken:)
Sevgilerle biricik süikastçin."______________________________________
Bölümü nasıl buldunuz!?Yorumlarınızı bekliyorum~♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Saray'ın Gizemi~
AdventureBir saray düşünün,içinde her sene birisi ölüyor... Amelia 21 yaşında bir kraliçedir.Şuana kadar 21 kişiyi kaybetmiş bir kraliçe... Yaşı her ne kadar genç olsada hayatı yaşlanmış bir kraliçe.Fakat bir gün bu dünyada kendisi gibi birisinin daha olduğu...