4

93 61 15
                                    

Tekrar merhabaa..
Lütfen yorum yazmayı ve oy atmayı unutmayın. İyi okumalarr♡

______________________________________

Amelia'dan..

İkimizde koşarak odamın önüne gittik. Darian yere eğilip cesede bakmaya çalıştı.

"B..bu az önce odamın önündeki cam kırıklarını temizleyen hizmetli.."

"Nasıl yani!?"

"Ve cam parçalarından biriyle öldürülmüş."

Yerdeki cam parçasını alıp bana gösterdi.

"Bence bunu yapan her kimse bizim şu notla bir alakası yok."

"Neden böyle düşünüyorsun?"

"Çünkü bu kişiyi daha az önce gördüm. Bunu saraydan biri yapmış olmalı. Belkide ona garezi olan bir çalışan.."

"Doğru,ama yinede bunun notla alakası olup olmadığını bilmiyoruz. Dikkatli olmalıyız Darian."

"Oluruz sevgilim."

"Rol yapmıyoruz şuan bana sevgilim demen gerekmiyor."

"Hoşuma gidiyor:)"

"Beni sinir etmek mi!?"

"Hayır sana sevgilim demek.."

"Aynı şey.."

"Bence değil.." (yaa kesin üzüldü Darian💔)

Darian'la konuşurken hizmetlilerden biri bana bir mektup olduğunu söyledi ve Darian'la tartışmayı kesip mektubu okumaya gittim.

______________________________________

Darian'dan..

Odama döndüm ve düşünmeye başladım. Bana ne oluyordu!? Amelia'yı neden bu kadar önemsiyordum. Kendine gel Darian dedim kendime. Amacına odaklan. Odama bir fincan kahve istedim ve yavaşça yatağıma uzandım. Ceset..
Önemsiz de olabilirdi ama olmayabilirdi de..
Sonuçta o not öylesine bir şeye benzemiyordu. Bana gönderilen hançere gelince birisi Amelia'dan uzak durmamı istemişti. Bu onun tehlikede olduğu anlamına mı geliyordu yoksa biri Amelia'yı kıskanıyormuydu. Ethan'ın geçen sene ona evlilik teklif ettiğini biliyordum ve bunda epey ısrar etmişti ama bunun üzerine böyle bir not gönderecek kadar beni bildiğini sanmıyorum. Ayrıca Amelia ile sevgili olduğumuzu bizden başka bilen yoktu. Henüz...

Kapım çaldı,kahve gelmiş olmalı diyerek kapıyı açtım. Amelia elinde kahve fincanı ile karşımda duruyordu. Yarı uyku sersemi olduğum için onu görünce epey şaşırdım.

"Beni beklemiyordun tabii"

"Neden seni bekleyeyim Amelia!"
Bu söylediğime ben bile inanmamıştım.

"Doğru beni beklemeni gerektirecek bir şey yok şuan"

"O zaman kahvemi neden sen getirdin Amelia sorabilir miyim ?"

"Konuşuruz diye düşündüm.."

"Neyi!?"

"Istemiyorsan konuşmam Darian."

"Hayır konuşabilirsin tabi ki,sadece neden geldiğini anlayamadım."

"Bana gelen mektubu okumaya gitmiştim hatırlıyorsundur herhalde.."

Saate baktım,uyumuştum ve yaklaşık 3 saat olmuştu. Saat tam gece 3.30 du

"Evet, ne oldu önemli bir şey mi var?"

"Hayır hazine dairesinden gelmiş mektup rapor için."

"O zaman gecenin 3ünde neden buradasın Amelia!?"

"Çünkü seninle konuşmam gereken önemli bir şey var.."

"Neymiş?"

"Ethan.."

"O pislik yine seninle mi uğraşıyor yoksa!"

"Hayır uğraşmıyor ama anlaşılan bir derdi var çünkü yaklaşık 1 saat önce gelen bir elçi Ethan'ın benimle görüşmek istediğini söyledi."

"O adamla görüşmeni istemiyorum Amelia!"

"Pardon! Hangi sıfatla!?"

Yutkundum. Tam olarak gözlerimin içine bakıyordu. O an yeşil gözlerine bakarak daldım. Çok güzel bakıyordu. Gerçekten hangi sıfatla diye düşündüm.

"İstemiyorum o kadar bu tehlikeli"

"Bu seni ilgilendirmez. Sana haber vermeyebilirdim de Darian."

"Erkek arkadaşın olduğumu hatırlatırım."

"Sadece şimdilik ve sahte"

"Ama planı ben kurdum. Dolayısıyla benim kurallarım geçerli Amelia!"

"Bu sarayın kraliçesi benim yalnız!"

Bunu söyleyerek büyük bir hışımla odamdan çıktı. Onun bu tavrını düşündüm tuhaftı. Ama güzeldi. Bir gün kendin geleceksin diye içimden geçirmeden edemedim.

Bu sırada odanın kapısı tekrar çaldı. Bu sefer sinirle kapıyı açtım. Karşımda siyah pelerinli yüzü gözükmeyen birisi vardı. Elinde kanla kaplı bir kılıç tutuyordu. Elime hançerimi aldım.

"Kimsin ve ne istiyorsun!?"

Kılıcını yere attı ve elini uzattı. Bir an şaşırdım ve duraksadım. Ama daha sonra elinden tutmaya karar verdim. Elini tuttuğum anda kayboldu. O an sırtımda bir acı hissettim. Gözlerim hafifçe kapanırken onun camdan aşağı atladığını gördüm. Amelia..

______________________________________

Nasılsınız? Bölümü beğendiniz mi !? Sizce o kimdi !? Ve Darian şimdi ne yapacak!? Sizi sorularımla baş başa bırakıyorum

Yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın ♡♡

~Saray'ın Gizemi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin